Bak-Heidi?

Vet inte vad det är som har flugit i mig, har bakat 3 ggr på 3 dar... = )
Det händer inte varje dag precis...

Hallonmuffins när jag bakade i söndags.
Just nu har jag "Kärleksmums" i ugnen, ska bli riktigt gott!

Igår va jag och Jeppe nere i Malmö hos min kära bror och hans fru och kollade på HIF-MFF.
Det va en spännande match som slutade 1-1.
< --Resultattavlan       Matchen

Naturligtvis hamnade vi i Malmö klacken, helt fel med andra ord.. Precis intill kravall staketet dessutom!
Hallå vad roligt då när man egentligen vill stå borta hos alla HIF fans?! = P

Tyckte det såg så roligt ut när farbror polisen stod och sms:ade när matchen va som mest spännande och med andra ord då det nästan va som mest liv borta vid kravall staketet, hihi. = )

Nu ska jag ta ut kakan, hoppas den smakar lika gott som det luktar hit. = )

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback