Härlig kväll

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Tessa och Johanna. Den började kanon, eller för mig va det bra hela kvällen. : )


         Jag               Johanna & jag           Vi igen            Tessa & jag


Vi va runt på en massa olika ställen igår, tappade dock bort Johanna under kvällen. Men Tessa hängde på hela tiden.
Hade som sagt va riktigt trevligt. Skönt och slippa köerna in igår också ; )
Dessvärre kände jag av det idag att det va nog både en och två öl för mycket som jag drack.
Men vad gör det när man har roligt egentligen? : )

Nyligen hemkomna ifrån Phille som fyllde 20 idag. Tänkte strax gå ner en runda på stan och ta nåt att äta.
Sista dagen på Kristianstad.dagarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback