Kalas

Ikväll har vi varit på kalas i min gamla hemby Hjärsås.
Jeppes kusin bor numera där, sen ca 2 år tillbaka. En trevlig kväll.
Ska bli så skönt att vara ledig imorrn, riktigt efterlängtat är det kan jag säg!
Sen är det jobb torsdag, fredag och sen en härlig ledig helg.
Ska till Ullared och Liseberg på lördag, ska hinna hem i vettig tid till kvällen sen eftersom Peter fyller år.

Imorrn kväll är det Nymö som gäller. Monika åker till Norge på torsdag morgon för att vara borta en vecka och jobba, så vi får umgås och säga hejdå imorrn. =) Lunch med Emelie imorrn, va ett litet tag sen nu tycker jag. Eller ja, vi träffades ju för ett par helger sen när hon sov här. Va dock inget vidare sällskap dan efter, med tanke på mitt alkoholintag... Fy skäms, Heidi! Hihi..

Nej, nu hänger ögonen lite, kanske dags för att slänga sig i sängen.


      Jeppe och lille -              Jag
          bror Kasper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback