Så skönt

Så skönt att komma hem efter en dags jobb. Hade känts en aning bättre om jag varit ledig imorrn.
Men men, ska bli skönt och slippa jobba helgen som kommer iaf. : ) Måste se det lite positivt.

Kryper bara ner i soffan och drar på mig filten med en bra bok, "Läppstiftsdjungel."

Här ska jag ligga och läsa medans Jeppe lagar maten. ; ) Har man det bra eller? Hihi

Längtar så efter att få komma iväg nu, bort till nåt varmt och bara njuta. Rätt jobbigt att jobba så mycket nu faktiskt. Trots det tråkiga vädret. Vill ju kunna va ledig samtidigt som Jeppe men det funkar ju inte alltid så tyvärr...
Till helgen ska vi till Ullared och sen vidare till GBG, det ska bli kul. Tillsammans med Phille och Emma. Hoppas bara vädret håller i sig.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaka en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback