My Husband, The Pig

image54
Så heter dagens avsnitt av efterlängtade Desperate Housewives.
Funderade länge på om jag skulle ladda ner avsnitten, kunde inte hålla mig riktigt till premiären som är ikväll på kanal 5 kl 21:00.
Men å andra sidan är det bättre och roligare och se det på tv. : )

Förra säsongen hade jag ju redan sett hela alla avsnitt när de andra va på avsnitt 2 på tv...
Inte så kul eftersom jag knappt kunde hålla mig för att tala om vad som skulle hända, hihi...


Tänkte jag skulle leta upp nåt gott recept som man kan tillaga tills Jeppe kommer hem efter jobbet. Nåt med kycklingfilé. Tror jag har hittat det jag vill ha: Baconlindad ostfylld kyscklingfilé.
Jeppe tror naturligtvis att det kommer bli nån annan mat, men det får nog bli det receptet jag hittade, mycket lättlagat verkar det som. Det gillar vi. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback