En liten pojke!!!

Fick precis veta att J och A har blivit föräldrar till en liten pojke!!!
Nåt roligt i de något tråkiga som hänt här den senaste veckan....

Åh, va glada vi är! hihi
Jeppe och jag trodde att de skulle bli en liten pojk! : D

image349

25/6 : )

Den 25/6 ska vi kolla på Jason Mraz! : )
Vi fick biljetter bokade idag.
Jeppe, jag, Tessa, Love och Martin.

De som kanske inte vet vem Jason Mraz är, ni har säkert hört hans låt I´m Yours på radio.
Tessa och jag hörde den förra sommaren första gången och tjatade då ut den nästan....
Sen kom den på radio här i Sverige i år!
Ska bli himla kul! : )


image346
Tessa och jag för ett par år sen. : )

Underbara vår! : )

Åh, kunde inte hålla mig från att gå ut i det underbara vädret!
Trots att jag är sjuk, så känner jag mig aningen bättre.
Och när termometern visade på 25 grader ute så va jag tvungen att gå en liten runda!
Va ute en halvtimme ungefär. : )
Och de va riktigt skönt!


Nu ska jag ta och vila en liten stund. Sen tänkte jag ta ett litet ryck med städningen kanske. : )

image344


Jet-ski

Idag har det varit en underbar dag!
Strålande solsken och vid ett tillfälle idag visade tempen på 23 grader i solen! : )
Tyvärr har jag varit sängliggande hela dan bara... Eller nästan hela dan rättare sagt.
image334
Så här har jag kännt mig hela kvällen igår och hela dan idag!
Kunde knappt prata innan idag, näsan snorade och jag hostade som bara den... : (
Så jag ringde faktiskt till jobbet och sa att jag inte kommer imorrn.
De är inte många gånger jag har varit hemma från jobbet, men bara att ta mig från sängen till wc innan idag kändes som att jag sprungit ett maraton med en elefant på ryggen... hehe : )

Men sen framåt kvällen kände jag mig lite bättre och Jeppe tyckte jag behövde komma ut lite när de va så fint ute.
Så jag klädde mig varmt och sen åkte vi till Barum och testade Philles jet-ski.
Oj, va kul man kommer ha med den i sommar när de är riktigt fint väder och spegelblankt på sjön!! : )



Nu är de däremot sängen som gäller. Bara vila imorrn.
Eller just de, vi ska kolla på hus imorrn eftermiddag förresten. : )

Sov gott allihopa!

Hoppas ni haft en bra tisdag!

image339





Sommarkänslor...

Satt och tittade tillbaka på några bilder sen några somrar.
Åh, vill ha sommar nu!
Och jag vill att de ska va sådär varmt och härligt också! : )



image332


Naturligt vacker!

image317 image318

image319

Marissa Miller tycker verkligen att hon är riktigt vacker.
Naturligt vacker!