Mys pys innan fest

Ligger och myser i soffan me min älskling.. Äntligen slutat, ledig i tre dagar nu, såå skönt! :-D Ikväll är de fest, hemma hos Emelie.. Ska bli kul! :) Nu är man trött på julamat, de står en nästan upp i halsen.... Puh... :)

Kanelbullar och Kitty

Titta va jag fått! :) Fick en för tidig julklapp av Johanna aka Gunne.. En Hello Kitty kalender att hänga upp och en rosa Kitty penna :) Hihi.. Ikväll har vi varit och kollat på Idol Calle och Erik.. Kallt som bara den! Många, många va de där på lilla torg.... Fast då höll man värmen lite bättre... Hehe... Sen följde Amanda och Johanna me hem till oss, de fick nys på att jag bakat kanelbullar idag, så de fick några ;) Nu ska vi mysa ner oss i soffan igen.. :) Förresten, undrar va jag ska ha på mig på juldagen? Lite panik, eller kanske inte panik, men hallå va ska man ha.... :-o

Ris ala malta

Äntligen jobbat färdigt för helgen, eller ja de gjorde jag vid 5 men de är skönt ändå :) Har varit hos mamma och pappa och ätit, till efterrätt fick vi ris ala malta.. Mycket gott! :) Nu myser vi i soffan framför Blood Diamond, mamma tycker den är otäck och håller för ögonen ibland, haha.. Imorrn ska Tessa och jag spela squash... Halleda, hur ska de sluta.... :)

Kyckling och snö

Vi ligger i soffan och väntar på att maten ska bli klar.. Kycklingfilér m soltorkade tomater och potatisgratäng blir de :) Mys me tända ljus och barnprogram på tv, och de snöar som bara den ute.. Man glömmer bort halsont och öronont när de är så här mysigt och fint! :*

Fredag

Min älskade är nyklippt och fin.. :) Kul att jag lägger upp en bild på mig själv då va, haha... ;) Nu ska vi iaf äta lite sen blir de godis, film och mys... Har varit riktigt mycket på jobbet idag.... Puh, helt slut... Tur då att vi myser och tar de lugnt ikväll... Hoppas jag känner mig bättre imorrn me... Har känt mig febrig och halvdan idag... Bajs på de...

Pepparkaksbak

Min älskling och jag har bakat pepparkakor ikväll! :) Och druckit glögg... Myspys.. :) Och grattis till kusin Sonny och Ida som fick en fin liten Jack igår kväll!

Skridskor

En syn måste de varit när Tessa och jag åkte skridsko idag... Riktigt roligt iaf! :)

Mozartkulor

Johanna säger att man måste ha tomte mössa när man slår in paket... Så jag har en mössa på mig nu.. Och Johanna gör Mozart kulor, som vi ska äta sen... Saknar min älskling....

Julstjärna

Vi fick en fin julstjärna idag av Johanna :-D Hon tyckte vi behövde en större, plus att jag tjatat om att den vi hade va för liten, hehe... Fin! Nu ska vi äta chokladbollar(negerbollar;)) och mysa framför Paradise.. Har lite ont i magen också... Åt lite mycket kyckling sallad innan.. ;) Imorrn ska jag hem till Johanna och slå in Mackes julklappar och så ska vi baka, eller Johanna ska, jag ska hjälpa henne att äta! Haha

Plötsligt i Vinslöv

Ligger och väntar på Macke, han hjälper Johanna me nåt inne på Åhléns... Jag orkade inte flytta min röv ifrån soffan och följa me.. Haha Kollade hockey innan, och KIK vann.. De va dessutom slagsmål på isen, höhö, sånt tycker Heidi är roligt! :) Kollar på Plötsligt i Vinslöv, ja de är ju pinsamt..... Oh nu står hjärtat i köket och skär upp bullar och delar kyckling... Mums ska de bli!

If they say why

Ett party :) Ett fint sådant! :) Och jag blev väckt me frukost på sängen imorse.... Underbart fin sambo!

Klapp hest

Emelie klappar en klad hest! :-D

Bak

Fick ett ryck, och bakade lussekatter!!

Riktigt gott!!
Mamma kom inom en sväng och fikade med mig..
Mys och gott!!

Sen är de ju 1a december idag, öppnade första luckan i min adventkalender..
Min fina kalender ; )

Vill ut i helgen, jätte mycket vill jag de..
Killarna ska se fotboll och dricka öl, jiihooo....
Nej, jag hoppas Frida kan!! :D