Vill läsa

Idag har de varit en måndag..
Men inte vilken måndag som helst, utan Tessas födelsedag!!
Vi hittade en vacker figur inne på OnOff tidigare idag som vi får kämpa om, haha

Tessa fick iaf med sig en dator hem och vi fick massage..
Av en stol, hehe : )
Skönt va de, men den gick åt helt fruktansvärt på mina axlar, så jag fick krypa väck ifrån den...

En sväng på Ekohallen hann vi me också, Macke och jag..
Köpte lite mer julsaker, vi kom på att vi inte hade mer än gardiner till sovrummets pyntning...
Hmm, nu är de mer iaf..
Mysigt och fint har de blivit!!

Nu kallar sängen och även Macke : )

Förresten, har läst ut sista Twilight boken nu, Så länge vi båda andas...
Gode tid, ni som bara sett filmerna, om ni visste allt som kommer hända!!!!
Och allt kommer i sista med kändes de som...
Som Emelie sa, hur ska man nu kunna fortsätta, utan den dagliga dosen av Edward och Bella...
Ja, vi är lite besatta, haha....
Men de jag egentligen skulle komma till va, nu vill jag läsa ännu mer!
Men kan inte komma på nån bra eller nån som man hört talas om..
Men iaf, är det nån som har ett bra tips så säg till! : )


Den här bilden hade vi väldigt roligt åt inne i affären....
Jodå, så att...

Imorrn ska gay-Arne få komma hem!


OnOff

Tessa och jag är på OnOff och ska köpa dator, eller Tessa ska... Jag vill ha en röd, och så kan man köpa en liten snögubbe till, "Om man vill ha riktig julkänsla..." sa säljaren... Eh, jodå så att....

1:a advent(igår...)

1:a advent igår, och mys på hög nivå.. Lägenheten är julig och fin.. Men gay-Rune fattas(tomten m lyktan)... Hehe.. Ledig idag, så tar bara det lugnt.. Snart kommer Tessa, födelsedags grisen of the day!

Jag vet

vem jag är, när jag är hos dig

 


 


Det här är en lista

Kanske lite roligare än ett tråkigt inlägg, hehe..
Och lite sysselsättning...

Klädsel
Vad har du på dig idag: Vitt spetslinne och rosa mjukisar..
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Inga eftersom jag sitter i soffan..
Favoritfärg på kläder: Hmm, svart, vitt, rött, ja de är många färger..

Senaste person som
Sov i din säng:
Macke..
Du pratade med: Macke..
Du delade en drink med: De va nog Johanna..
Du gick på bio med: Tessa, igår..
Du gick på stan med: De är nog också Tessa, eller Emelie..
Skällde på dig: De har jag ingen aning om faktiskt..

Senaste
Låt du hörde:
Still Counting - Volbeat
Film du såg: New Moon……
Mat du åt: Tacos innan ikväll..
Puss: Ifrån Macke..
Fest: I lördags..
Känslan: Törstig…
Glädje: När Macke masserade mina axlar samtidigt som läste en riktigt bra bok..
Dröm: Otäck och obehaglig…
Boken du läste: Håller på att läsa ”Så länge vi båda andas”….
Personen du träffade: Macke de me, hehe..
Personen du pratade i telefon med: Min storebror..
Personen du fick sms av: Johanna D..
Gången du var utomhus: Innan idag..
Gången du sov: Innan i eftermiddags..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela, hela familjen va förra söndagen.. Mys..
Saken du köpte:
Godis till bion igår..

Om dig

Namn: Heidi
Ålder: 22
Smeknamn: Heddan
Syskon: En storasyster och en storebror..
Sysselsättning: Jobbar, umgås me hjärtat och alla andra nära och kära..
Bra egenskaper: Ja de är svårt för mig och säg…
Dåliga egenskaper: Dålig förlorare, dåligt temperament(dock bättre nu), finns säkert mycket mer att räkna upp…
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön-blåa
Skostorlek: 39


Jag vet

Att de är längesen nu..
Men de är inte min prioritet just nu, att sitta här..
Eller jag har inte haft större lust att skriva, och hade jag skrivit de saker som finns i huvudet alltid hade ni nong inte velat läsa....
Som sagt det här är INTE min årstid!!

Men men, ett ljus nu är New Moon..
Har sett den tre gånger, fredag, söndag och tisdag..
Den är så bra, så bra att jag skulle kunna se den varje dag tills den släpps på dvd...

Tessa har funnit sin blivande man....
Tror det är fler som vill ha bit av honom.... hehe



You´re my only reason to stay...alive, if that´s what I am

New Moon


It´s been a while...

Ja, några dagar sen jag skrev...
Tror t o m de va en vecka sen...
Har inte haft tid eller ork...

Men men, har hunnit ta spruta mot vaccinet, kolla på hockey, tända ljus för Emma på Lilla torg, hjälpa till lite i Vickis gamla lägenhet, gå på fotbollsfest, äta middag och ha mys hos mamma och pappa(me alla samlade, supermys och härligt), ta prover för och se om jag är laktosintolerant, mysa me Tessa, och nu mysa med älsklingen i soffan me go kvällsmat..
Usch de känns att de är höst och att de är trist väder ute...
Bajs och tumme ner för de!!!
<---- Aj, aj efter sprutan....


Time to slepp...


I´ve found it

Tror jag hittat rätt klänning nu..
Mucho snygg färg och snygg form..

Ok, bilden är suddig, men de är ju taget m mobilen.. ; )


Panikklänning

Såå skönt och sitta me täcke och älskling brevid sig... Hämtmat, godis och FCB på tv.. :) Men snart blir de film, The last house on the left.. Oh ho ho, scary ;) Har jobbat idag, sen blev de en vända på stan me bästa Emelie.. Hitta dock inte nån klänning.... Vill ju ha ny till nästa lördag, ska på fotbollsfest då.. :) Panikklänning! Haha.. Aja, film strax som sagt och sen nana kudde, jobb imorrn... Jihaa... :-P

Trötter

Trötter är jag idag... Inte en lugn stund idag på jobbet... Puh, märks när de är en man mindre inne och vi har så mycket och göra... Aja, nu är de iaf snart pizza och Idol dags! :) Mys och skönt.. Fick hem om vaccination idag, tid och så om jag vill ta de vill säga.... Är kluven inför de... Hmm.... Får ta mig en funderare där, Hehe ;)

I like sushi

Woohoo, I´m alive!!
Ja, me nöd och näppe...
En biltur me Emelie kan sluta precis hur som helst, de vet jag nu, haha..
Nej då.. ;D
Emelie va bara lite ouppmärksam i rondellen när vi va på väg till Rusta....
En bil kom ca en halv meter ifrån oss, men jag trodde hon hade koll på läget...
Svaret va nej på min tanke...
Men men, vi kom fram och vi har köpt lite julpynt!!
Wihoo, toodiloo





Nu har vi käkat sushi, godis, chips och kollat på Twilight och nu precis Mammas pojkar..
Så nu återgår vi till filmen..
Hej och hå


Just look over your shoulder honey

Igår va vi och kollade på This Is It..
Vilken film/dokumentär!!
Till och med mot slutet va han såå stor och helt underbar!
Helt klart den största artisten som funnits!!
Enligt mig ;D

Va ju tvungen och ha mion MJ tröja på mig igår när vi va på bion!! hehe

Idag har jag tagit de lugnt mestadels, sovit länge, vikit tvätt, varit i Fjälkinge me Jeppe och hämtat mina vinterdäck, sitter och funderar på om jag ska ta och köra iväg och köpa blommor... haha
Vuxenpoäng AB!!!

Ikväll ska iaf Emelie och jag kolla på Twilight, eftersom de snart är premiär för New Moon tyckte vi att vi måste ju se den lite innan, moahaha...
Så lite godis, film och Emelie står på schemat.. Jiihaa!!

Har förresten bokat tid för och testa om jag är laktosintolerant...
De är ju för drygt och ha magkramper och må så dåligt varenda gång man äter nåt me mjölk i...
Så isåfall blir de till och börja köpa enbart sånt...
Roligare kan man ju ha...



Haha, tog lite ego pics innan...
Nej, jag är inte naken!!
Pyttsibyttsi


It is time


This Is It


Moonwalk?

Titta va jag har fått hem idag! :-D Både film och bok... Ahh... Fint detta... Hihi

Härlig helg

Vi har haft en riktigt skön och rolig helg!

Började me att vi rensa lite ifrån vår källare i fredags kväll, sen körde vi ner me de till Hans och Vicki, de va Hans saker som vi haft där ett litet tag..

Kinamat, Idol, godis och film stod på schemat, mycket mysigt!!
Vi såg på Dumpa honom..
Rätt bra film faktiskt.. : )

Sovmorgon på lördag, go frukost och sen konstaterade vi att systemet hade stängt, de va ju RÖD dag!!!
Men "värd-paret" ; ), hade en del på lager, så blev till och köpa grogg virke, sen va de bäddat för fylla och att må dåligt dan efter(läs:Heidi mådde dåligt...mja, ovanligt.. :P
Men vi hade riktigt roligt och mysigt! :D




Gårdagen va, ja lååång...
Och för min del spenderades den i sängen..
Men de va en skön gästsäng iaf, me dubbelsäng, riktigt gött!!
Tack igen ni underbara för en fin helg!

Måste bara smyga in den här bilden, tycker den är såå skön, haha ;D


Over and out beaver lovers!!