De är dags... för ett nytt landslag

Nu är det ju ändå dags att inse att vårt kära Sverige inte är ett fotbollsland!!
Det är ju så man skäms över hur de spelar, nej fy för..
Plocka in fler unga spelare isället för de "gamla"..
Faktiskt min kära Henke Larsson, en av Sveriges bästa fotbollsspelare, är de kanske dags att lämna över i landslaget för någon yngre...

Sen Zlatan, ja han är en stor och duktig fotbolsspelare, men i Sveriges landslag gör han då inte sken av de!!
Överskattad....

Men men, de blev roligt igår ändå..
Johanna och Frida va här och kollade på fotbollen..
Vi försökte få med Macke ut, men de gick inte...



Sen har man ju mått som man förtjänat idag...
Vaknar och känner mig helt ok, men nej då...
Sån tur har vi väl ändå inte... Hallåååå....
Aja, snart ska vi till mamma och pappa...
MAT, MAT!!! haha ; )


Kommentarer
Postat av: emelie

Heidi, ta inte i för hårt! :op

2009-10-11 @ 18:34:36
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha, ja de ser nästan ut som jag ska krama sönder stackars Frida! :)

2009-10-11 @ 20:14:18
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Hahahaha :-) Ja tänk på mitt lilla öga :- ) Hahahaha. Sjukt bra bild :- ) Love till daj Heidi !

2009-10-11 @ 21:30:10
Postat av: mr H

Stackars Bäver Henke! för gammal!!? Never!



Heddan goes wild!

2009-10-12 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback