Hakuna matata

Sitter här och glor på när Macke kollar på nån tråkig film med Wesley Snipes på tv6..
Sitter och lyssnar på olika sorters musik...
Sån musik man blir riktigt glad av...
Får lite konstiga blickar av Macke ibland, för hur jag ser ut när jag "diggar" me, ja Emelie jag skrev diggar.... haha

P.Y.T <---- Oh yeah

Hysteriskt rolig! <---- Moahaha

Ohh, my my, makes me say omg... <----Kläderna, hohojaja

I like big BUTTS! <----Denna versionen, oh dear....(kan se Emelie och mig själv i version ifrån tidig gymnsaietid, under ej nyktra tillstånd, hahahaha)

Hakuna matata

Sistanämnda behöver knappast några ord, den bara är så underbar!!!

Nu är de sovdags!

Over and out, beaverlovers....


 



Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha! I do like BIG BUTTS...!!! ;op

2009-10-14 @ 13:45:38
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback