Trevlig info

Har varit på kurs idag nere i Malmö..
Faktiskt rätt roligt, för en gångs skull när man är på kurs..
Va nere vid Öresundsbron...
Men innan vi kom dit........ puh....
Många om och men och missförstånd...
Men men, roligt och bra blev de i slutändan! : D

Utsikt ifrån konferens stället..

Vi fick ett par "goodiebags" ifrån Findus/Unilever..
Har t o m redan använt lite fond som jag fick därifrån ; )
De fick bli hemmagjorda köttbullar, potatis och brunsås idag..


Härinne va jag ett tag idag.... (psst, de är dass...)
Trevlig info ha? : P
Har som sagt mjölk-mage och jag åt nåt idag på kunchen som blev fel....
Fy va ont i magen jag hade... : (
Men nu är de bra iaf, eller någorlunda, de va värre innan...

Nu blir de till och zappa mellan Sverige matchen och Dagens man med Carolina Gynning..
Kan ni tänka er, att Macke ens går med på de...?!?! ; D
Världens finaste är han allt... :-*

M.J 
Coolt klipp eller reklam är de... Har faktiskt aldrig sett de innan... :-O 
Halleda säger na sa ja, ja säger da de gribba... ; )


Kommentarer
Postat av: emelie

Heidi, du skulle ju starta en magblogg! What happened to that idea???

2009-10-14 @ 21:15:51
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

Men hur lägger man in ljud då..?!?! ; D

2009-10-14 @ 22:23:59
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Hihi! Jag vet inte... Gå in o kolla på den bloggsidan du vet...?

2009-10-14 @ 22:39:03
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback