Trötter

Då va de en ny vecka då ja...
Mhmm, jaha då..
Kan nog bli en rätt bra vecka, eller man får ha den inställningen iaf ;D
Helgen ser vi fram emot iaf, jadå :D

Trött som bara den är jag..
De är de här vädret, hösten är inte min årstid..
De bara är så, grått, trist, regningt och förknippat me mycket annat trist.....

Så här trött och sleten va jag på jobbet idag...
Tvätta gjorde vi idag me, eller rättare sagt Macke..
Han slutade tidigare än mig....
Ja, de händer att jag jobbar längre än honom ;D
Duktig han är, hehe...
Så jag fick ett ryck iaf och ville baka....

Vad gömmer sig under..?! ; )


Kladdmuffins
Mycket gott!

Nu är de måndagsmys framför King Arthur..


Kommentarer
Postat av: Fridis

Duktig du är = ) Som bakar och grajjar ! Sånt gillas !

2009-10-27 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback