I brist på inspiration


I stor brist på nåt att skriva så fyllde jag i en lista istället...
Om ni orkar läsa den ; )
Emelie, vet du nu vad jag menar? haha : )

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött men glad..
 
Är det nåt du absolut inte äter: Lever!!!

Kläder just nu: T-shirt, trosor och Kitty tofflor : )

Musik just nu: Ingen, de är tvn som är på..

Vad sa du senast: "De va inte denna ju..."

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ja, de vet jag inte....

Längd: 171 cm

Hur många kuddar sover du med: 2..

Favoritväder: Soligt och varmt!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Macke, en nödraket och massa mat!

Spelar du nåt instrument: Nej, de gör jag inte..

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska!

Sparare eller slösare: Slösare, definitivt...

Vem är viktigast för dig: Macke, mina vänner och min familj!

Bästa film: Gladiator är alltid nummer ett, sen är de ju givetvis Twilight ; )

Tror på liv på andra planeter: Nja, de har jag ite tänkt så där på, haha...

Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå : )

Har du några homosexuella vänner: Ja, de har jag..

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, de får vi ju hoppas.. Klart de är ; )

Hur många barn har du/vill du ha: Minst två...
 
Bio eller promenad: Bio : )

Snarkar du? Eh, nästa fråga.... haha

Rädd för insekter? Inte direkt..

Äckligaste insekten: Slemmiga saker..

Bästa bok? Twilight-böckerna.. Didn´t se that one come, haaaa ; D moahaha

Vad vill du jobba som? Egentligen vill jag jobba med barn eller djur..

Pizza eller hamburgare? Pizza please..

Stökigt eller välstädat? Välsrädat!!

Gungar du på stolen? De händer väl..

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, de har jag gjort.. Sjukt härligt!! : D

Hur många syskon har du? Två äldre, jag är en schladisss... : )

Vad är du mest rädd för? Döden....

Är du rädd för blod? Nej..

Saltar du på maten? Yes box..

Gillar du att sjunga? Haha, ja men de gör nog inte de som hör mig ; D

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell & Restaurang.. För de va de enda som lockade just då.. Plus att Emelie också valde de, haha ;-*
 
Anser du att du är stark? Inte precis...

Brukar du sola? Oh ja, solen är till för att njutas av B-)
 
Vad gör du om du får hicka? Håller andan...

Kaffe, te eller inget? Morgonkaffe, yes please!!!

 

Bjuder på denna loffisen om du orkat ta dig hela vägen ner hit ; )


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fan är det för bild? Ligger du i solariet igen?! Heidi, du kommer få hudcancer om du inte slutar sola!!! Haha! Inte konstigt jag inte fatta vad du menade ju...! du skrev: "du vet en sån lista vem pussade sist?" Eh jaha, en sån lista...! ;o)

Godnatt snäckan!

2009-10-08 @ 23:11:10
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback