En kladdig kaka?

Ahh, vilken tid bloggen tar på sig idag...
Men nu funkar den iaf : )
Va och tränade innan som sagt...
Fy va otränad jag måste va, eller de va iaf längesen man tränade...
Svetten bara rann och jag trodde mina vader skulle stryka me på vissa övningar...
Ja halleda... : )
Tyckte iaf att har man tränat så kan man få unna sig lite gott.... hehe
Så jag bakade kladdkaka : )
Den blev dock inte så kladdig som jag önskade, men men...




Nu blir de Svenska Hollywoodfruar..
Får se vad fru Anka har för nåt för sig idag... haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha! Heidi då...

Kommer du ihåg hur det var på de gamla goda tiderna när vi åkte in till gymmet efter skolan, sen köpte big mac o co att äta på bussen hem? :o)

2009-10-05 @ 21:36:33
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha, ja.. Min burgare brukade åka ner på 2-3 tuggor, haha : ) De va tider de.. Men squash va riktigt roligt! : D

2009-10-05 @ 22:00:48
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: mr H

K-stad Hollywood-fruar diskuterar träningsmetoder?



När får jag kanyl-bullar?? he he

2009-10-06 @ 08:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback