Soffläge


Hade tydligen somnat på soffan... Har känt mig febrig och haft huvudvärk halva dan...
Så la mig på soffan och slumrade till..
Känner fortf inte mig riktgit hundra..
Men men..
Älsklingen är på hockey, KIK-Pantern..

Macke ser lite misstänksam ut, mehehe...
Bio för oss imorrn iaf, mysigt..
Macke är en liten mysis ibland...

M: Va tycker du om mina tatueringar egentligen?
H: De är snyggt och sexigt...
M: *rodnar* och pussar mig pu munnen....
Snutte då, haha... : D



Varning utfärdas: Bävern är lös....
Färska uppgifter ifrån Emelie.....
Sleep with one eye open!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehehe...

2009-10-07 @ 21:39:38
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis

Ahhh mysssigt :- )

2009-10-07 @ 22:16:56
Postat av: mr H

Bäverkalsingar ska användas endast i nödfall! Detta är ett sådant! Sov sov sov Heddan.. Typiskt att bli lite sjukis!

2009-10-08 @ 07:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback