Tidsoptimist..?

Ah, en ledig dag idag...
Mycket skönt..
Städat, diskat och fixat lite idag..
Har varit på ABK med Jeppe och fixat med överlåtning av lägenhet, så nu står den på honom..
De gick snabbt och bra, vi trodde dock att allt redan va klart..
Aja, nu är de gjort iaf.. : )
 
Har blivit någon form av tidsoptimist verkar de som, när hände de?
Har för det mesta alltid varit någon som ska ha gott om tid på mig och vara ute i god tid...
Men den senaste tiden är jag ute i sista minuten me de mesta...
Intressant vetande va?!?! ; P


En sleten, blek och trött Heidi...
Ja, de är så här "het" jag varit idag... moahaha
Johanna, Mackes syster va här en runda me morotskaka och fika i em..
Mycket trevligt och mysigt : )
Sen har de varit tvättning på schemat ikväll och mys..
Och nu ska vi krypa ner i våra nya lakan som vi fick av Hans och Vicki.. :-*
ps. Ni ser vilken sida jag sover på va? ; )


Kommentarer
Postat av: mr H

Looking good! Macke sover på höger sida förstås!!?? Bäver brun blir bara brilliant! :-P

2009-10-16 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback