Bakis och skakis....

Hade en riktigt rolig kväll igår..
Emelie och jag va hos Johanna(Mackes syster) på förfest..


Va på Grand och härjade runt.. Alltid lika roligt med Emelie! : )
Men jag ska va ärlig och säg att jag saknade Macke.... Så de va skönt när han kom och mötte upp mig...

Däremot idag.... Fy....
Va dålig jag har varit... Riktigt dålig...
Men min älskling va så fin och pussade på mig, höll om mig och ritade på min rygg...
Ja ni förstår va jag menar med och rita på ryggen ; )

Hans och Vicki va här och hämtade ett par flyttkartonger...
Just vid det tillfället va jag mer dö än levande.... Orkade inte ens låsa efter de gått.. hehe
Saknar dom redan...  Inte flyttkartongerna då...

Nu är de strax sovdags, helt slut nu..
Efter mys kväll med min underbaring..
Hämtmat, godis och film...

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Macke

Saknade dig me riktigt mycket igår när du var ute.. vill bara att grand skulle stänga så du skulle komma hem..

2009-09-27 @ 23:37:34
Postat av: Fridis

Jag tänkte på hur jag kommer må om ja får festa med er å lördag :- ) kommer ju bli sinnes dåligt. Ap länge sen ja fesatde :- ) Loooovely ! jag blir avis på er !!!! ram

2009-09-28 @ 06:48:13
Postat av: mr H

Lördag 3/10. Då mår alla bra igen.. He he. Tur du inte spydde i kartongerna vi lånade! Jihaaa

2009-09-28 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback