Ledig

Jaha, min enda lediga dag denna veckan...
Började dagen med att ringa Telenor om räkning som inte kommit..
Så hon va så "snäll" och gav mig OCR nummer och beloppet, fy fan de kunde struntat i och sagt eller varit riktigt snäll och gett mig en lägre summa att betala, hehe... ; )
Men nu har jag iaf ändrat mina abonnemang kostnader, va inte en dag för tidigt...
Eftersom solen stod på så åkte jag ut till mamma och pappas stuga och fångade lite sol...
Blev dock alldeles för rastlös för att ligga där....



Har varit uppe i nya lägenheten och spacklat igen ett par hål, + poäng till mig! ; D

Satt inne på msn tidigare och då dök Tessa, min underbara gås upp: D (obs:internt...)

Hon kommer kanske snart hem!
Åh, så glad jag hade blivit då.. : D

Längtar tills imorrn också, då kommer Vícki unt Hans hem : )
Mys på kvällen, sitter inte fel..
Den "nya" Vicki with the new hot lips!! ; D


Kommentarer
Postat av: H

Du ser Klad ut! alltid nice med sol!! Då menar jag inte das beer sol från Mexico! Det smakar bäverkiss! Piss out! Snart Lördag.. Kram på frellebarnet

2009-09-11 @ 14:34:48
Postat av: vicki

Vår längta tid ifrån varandra... får ju börja så här lite smått... snart e jag ju i malmö permenent... Vi hyr filmer i kväll o tar me i morgon:) längtar till vår regelbunda mys dag me er :D puss på dig snäckan

2009-09-11 @ 14:39:08
URL: http://ochsakomdetenill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback