Maaaaat.....

Nu sitter jag här och lyssnar på Macke och Hans, som diskuterar fotboll och tatueringar..
Vi fundrear även på vad vi ska äta ikväll..
Vicki har redan ätit. så vi tänkte nog äta snart.. Intressepil... Mjoodaa... ; )
Fick en superfin blomma av min underbaring idag! <3

Han är bäst, förutom att de förlorade sin match idag..... hehe

Drygt och jobba helg, men nån måste ju ge gamlingarna mat.. : )

Så här sleten och härlig är jag på mitt jobb...


Nyvaken och raggig...
De bjuder jag på.. : D

Now it´s time for food!!


Kommentarer
Postat av: Hansel

Halleda frellebarn. Snäll liten Macke du har.. Shave an bave.. Shave and bave

2009-09-12 @ 19:09:17
Postat av: vicki

ja, visst e dom underbara!!! Nu har vi l'tt krisktianstads finaste blommor i våra hem!!!

2009-09-14 @ 08:05:13
URL: http://ochsakomdetentill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback