Trött...

Så här såg de ut innan ikväll... Tvätt och tvätt... Känns som att de är typ de enda vi gör... Eller jag, faktiskt jag som tvättar... :-P Har varit i Broby idag me Vicki och bokat tid till tatuering :) Jihaa! Ska nog bli bra.. Skönt att Vicki följer me dit sen... Behöver kanske inte hålla hand, men hennes sällskap är alltid lika bra! ;) Börjat packa lite ikväll också... Måste ju börja nånstans... Puh... Men de kommer gå snabbt när man väl sätter igång... De vet jag... :) Nej, sängen kallar... Ps.Sushi imorrn, Vicki? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vicki har ett hjärta av mjukaste cashmir ull.. bäst av bästa,, älskar den tjejen över allt annat

2009-09-15 @ 00:55:00
Postat av: Heidi

Och den som skrev de ville inte skriva ut sitt namn eller? ;)

2009-09-15 @ 01:09:01
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: vicki

hahaha, undrar vem som skrev... :P Fan, sushi e aldrig fel! som sagt, jag hör av mig när jag vaknar :D sen blir det flytt i massor i helgen :D

2009-09-15 @ 02:10:56
URL: http://ochsakomdetentill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback