Nu drar vi och firar och äter smörgåstårta :)

dsc05543 (MMS)

Nu drar vi och firar och äter smörgåstårta :)


Sitter på jobbet och väntar ut tiden.... D...

dsc05537 (MMS)

Sitter på jobbet och väntar ut tiden.... Det blir en lugn valborg.. Mackes pappa fyller år dessutom ska jag upp imorrn vid 6-tiden och jobba... Jippi...


Torsdagsnöje, fotboll och en grillad i brö...

dsc05532 (MMS)

Torsdagsnöje, fotboll och en grillad i bröd :) Hehe


Sitter på jobbet... Är inte alls på g idag...

dsc05449 (MMS)

Sitter på jobbet... Är inte alls på g idag känner jag.. Hängig och trött....


Remember me


Har precis varit på bio med Emelie..
Vi såg Remember me..
Kan inget annat än varmt rekommendera den!!!


Hämta mamma nu, sen lunch på stan :)

dsc05501 (MMS)

Hämta mamma nu, sen lunch på stan :)


De kanske inte är världens roligaste och b...

dsc05500 (MMS)

De kanske inte är världens roligaste och betala räkningar, men jag gillar iaf mappen jag har dom i ;) Ni förstår kanske varför...


Ute och går me tidningen i högsta hugg, ha...

dsc05497 (MMS)

Ute och går me tidningen i högsta hugg, haha :)


Lång som en följetång

Nämen titta va jag hämta ut på posten idag :D


100:-


150:-

Riktigt snygga tycker jag själv(kanske inte så kontigt eftersom jag köpt dom...)
Men att gå i dom blir en annan femma...
Jodå så att...

Plus att man blir lång som en följetång, haha ;D


Stekt falukorv och stuvade makaroner, gott...

dsc05484 (MMS)

Stekt falukorv och stuvade makaroner, gott de :)


Ny trailer

Längtar är bara förnamnet!!!!!!
Vill ha den 30e juni NU!!


Varmt om hjärtat

Igår va vi som sagt på inflyttnings/födelsedagsfest hos Fridis..
Och trots att man skulle upp och jobba som idag så drack man några cider, fast vi skippade utgången..
Men de va riktigt trevligt och kul ändå! : )
Sällskapet gör att man har kul ändå ju!! :D
Tack för igår alla ni! : )

Här kommer lite bilder från kvällen ; )






Förutom födelsedagsbarnet så va de Nelson som va mittpunkten på festen! : )
Den hunden, kan inget annat än och gilla!

GRATTIS till födelsedagsbarnet Frida idag!! :D



Ikväll efter jobbet så åkte vi ut till mamma och pappa och åt grillad fläskfilé, potäter me bearnaisesås : )
Fina grejer de!

Nu blir de sängen, jobb imorrn igen...

Over and out beaverlovers


Sitter på jobbet.... Vill hem.. Ikväll bli...

dsc05458 (MMS)

Sitter på jobbet.... Vill hem.. Ikväll blir de iaf grillning hemma hos mamma och pappa :)


Vi är på inflyttningsfest hos Frida :) Myc...

dsc05441 (MMS)

Vi är på inflyttningsfest hos Frida :) Mycket trevligt.. Dock har jag jobb imorrn....


Sol och klarblå himmel, lite hinner man nj...

dsc05432 (MMS)

Sol och klarblå himmel, lite hinner man njuta efter jobbet :)


Mysfrukost me älskling framför tvn.. :)

dsc05421 (MMS)

Mysfrukost me älskling framför tvn.. :)


Nu drar jag och tränar, sen blir de mys ik...

dsc05418 (MMS)

Nu drar jag och tränar, sen blir de mys ikväll :)


Myser och pussas me älsklingen :)

dsc05413 (MMS)

Myser och pussas me älsklingen :)


Glass i stora lass

Igår va de Ben & Jerry kräng hemma hos Johänna :D
Mycket trevligt och underbart gott!
Godare glass finns inte, enligt mig..
Tack vare laktos tabletterna kunde jag också frossa ; )
Hihi..

Blev inte så många eller bra bilder, men bättre något än inget alls..



Favoriten är dock fortfarande Chunky Monkey ;D
Även fast alla sorter är goda, och de va massa goda tillbehör Johänna bjöd på.. : )

Tack igen gumman! : )


De ser inte mycket ut för världen, men oj ...

dsc05398 (MMS)

De ser inte mycket ut för världen, men oj va gott de är! :) Chilensk makarone gryta som mamma kallar de.. ;)


Vill ha värme, sol och vår/sommar ute så m...

dsc05056 (MMS)

Vill ha värme, sol och vår/sommar ute så man kan slänga på sig dom här igen :)


Ok, jag börjar om.... Me alla böckerna ige...

dsc05396 (MMS)

Ok, jag börjar om.... Me alla böckerna igen! Abstinensen är för stor, hihi ;) Och när Macke läser sporten så har jag dessutom nåt och läsa.. :)


Jodå, så att.... Regnar och blåser gör de....

dsc05384 (MMS)

Jodå, så att.... Regnar och blåser gör de....


Ut och gå en sväng nu då :)

dsc05383 (MMS)

Ut och gå en sväng nu då :)


Red ones


Vad gömde sig i denna påsen då? ; )


Mina nya snygga Converse ; )

Tvingade Macke och fota dom på, haha

Fint jag står me... höhö

Nej, slappa till lite på soffan me älsklingen och sen ut och gå en runda.. : )
Gipset är av nu me dessutom, vi nog lika lyckliga bägge två för detta, haha :D


Så här "snygg" är jag på jobbet idag, haha ;)

dsc05376 (MMS)

Så här "snygg" är jag på jobbet idag, haha ;)


Sunny day

Va en sväng uppe hos Johänna idag : )
Mycket trevligt..
Kaffe, sol, godis, chips, iste och massa tjejsnack blidde de : )


Mycket go iste ; )


Lääängtar efter lönen så man kan färga håret!!!
Ja, ni ser ju själva...
Jisses....

Vill göra tatuering me, den som min bror och jag pratat om, men som han redan hunnit göra... :D
Och nu har jag bestämt var den ska sitta me ; )


Måndagsgodis




Så här precis efter helgen, när man är lite måndags trött så får vi ha nåt och vila ögonen på.... ; )


Dags och träna lite :)

dsc05361 (MMS)

Dags och träna lite :)


Jodå, solen tittar fram mellan molnen B-)

dsc05347 (MMS)

Jodå, solen tittar fram mellan molnen B-)


Den bästa spegeln är en gammal vän

De va tänkt att Emelie och jag skulle sola i Tivoliparken som sagt...
Men med tanke på hur mycket moln de va och att de va rätt kallt så fick de bli kaffe, massa prat
och bara ta de lugnt..
De va riktigt skönt de med! :D



Fick bli en cheeseburgare på McDonalds eftersom vi inte fick nån sol ; )
Konstigt nog så sitter vi ändå med solisar på oss, haha B-)

Va ute en sväng och gick senare och då såg vi ett fönster som jag va tvungen och ta kort på..
Ja, ni förstår ju kanske själva varför när ni ser de.....

Haha :D

Nu ikväll har de varit mys, pizza(igen;) och film..
Ska återgå till mysandet igen nu..

Hoppas er helg varit riktigt bra! : )


Kladdkake ballerina ute i mamma och pappas...

dsc05327 (MMS)

Kladdkake ballerina ute i mamma och pappas stuga fick de bli istället. :) De är mer moln än sol på himlen just nu, så vi åkte hit istället..


Saturday night

Igår kväll kom Emelie och Macke hem till oss för lite lördagsmys..
De blev pizza och hyrfilm, fint de!! :D
Lite roliga inspelningar och några sletna kort me, haha ; )


Flottig pizza ifrån San Remo : )


Emelie och Macke körde på snygga frisyrer....

Och såhär heta va vi ; ) haha

Nu blir de lite sol i Tivoliparken me Emelie B-)
Hoppas bara den vill hålla sig framme....

Over and out beaverlovers


En månad....



Om exakt en månad idag kommer Gååsen hem!!
Som jag saknar henne!


Ligge på soffan hos Johanna och Amanda.. :...

dsc05297 (MMS)

Ligge på soffan hos Johanna och Amanda.. :) Har ont i huvudet... Macke spelar tränings match... Ikväll blir de mys och film :)


Iväg och hjälpa Johanna och Amanda ute på ...

dsc05275 (MMS)

Iväg och hjälpa Johanna och Amanda ute på taxi, eller ja, jag följer me för att jag ska sitta i massage stolen, haha ;)


Tittar på New Moon me älskling :) T o m ha...

dsc05267 (MMS)

Tittar på New Moon me älskling :) T o m han kollar på den ;) Hehe


Vi har precis ätit :) Nu är de mys framför...

dsc05265 (MMS)

Vi har precis ätit :) Nu är de mys framför film me syskonen Dahlbom :)


De blev vinst me 3-0 ikväll :-D Och älskli...

dsc05262 (MMS)

De blev vinst me 3-0 ikväll :-D Och älsklingen gjorde mål ;) Myspys står på schemat för resten av kvällen :)


Är riktigt sleten och trött efter att ha j...

dsc05235 (MMS)

Är riktigt sleten och trött efter att ha jobbat och sen varit ute och gått... Men jag är skönt trött :) Nu blir de snart fotboll i Vittskövle och sen mys :)


Va egentligen ledig idag, så jag hade tänk...

dsc05223 (MMS)

Va egentligen ledig idag, så jag hade tänkt ligga och sola och ha de skönt.. Men de är maginfluensa på jobbet så de blev till och jobba.. Men de har varit roligt :)


Några sekunder av manlig fägring

Det är snart helg, och ja...
Egentligen behövs inga ursäkter eller förklaringar...
För här kommer några bilder...
Glöm inte haklapp!!!




Jisses.....

Och ja, den andra är ju inte fy skam heller....




:-D Supergott!

dsc05209 (MMS)

:-D Supergott!


Emelie står hemma hos oss och lagar pannka...

dsc05208 (MMS)

Emelie står hemma hos oss och lagar pannkakor :) De är fint de ;)


Tog en sväng om me stolsdynan... Haha ;) Ä...

dsc05204 (MMS)

Tog en sväng om me stolsdynan... Haha ;) Är på g, eller är de för att mamma och jag druckit kaffe precis :)


Sitter ute vid mamma och pappas stuga B-) ...

dsc05201 (MMS)

Sitter ute vid mamma och pappas stuga B-) Underbart väder! Nu håller jag helg, och om de är lika fint imorrn vill jag soola! Hehe ;)


Walking in sunshine

En helt underbar eftermiddag/kväll har det varit i Immeln!
Det enda som fattades va min Macke..
Han har hjälpt sin pappa idag..

Emelie, Macke S, Frida, Nelson och jag åkte till Immeln vid 15-tiden idag..
Gick en lång runda i helt underbart väder!! B-)
Sen bjöd Emelies mamma på riktigt go mat.. : D

Sen blev de hemfärd, mätta och trötta va vi..
Gammeldags jag låter, haha ; )
Här är iaf lite bilder från idag:

 
Rulle är GALEN i grenar, helst stora ska dom va med! haha

De blev en del badande också ; )
För hundarna....


Och så avslutar vi med en "trevlig" bild, haha ; )

Over and out beaverbajs ; D


Vi har precis ätit go mat och druckit kaff...

dsc05200 (MMS)

Vi har precis ätit go mat och druckit kaffe på de :) Snart dags och bege sig in till stan :)


De blir dusch/bad för Rulle sen :) Haha

dsc05188 (MMS)

De blir dusch/bad för Rulle sen :) Haha


Solen skiner på jobbet B-) De är så skönt..

dsc05179 (MMS)

Solen skiner på jobbet B-) De är så skönt..


Kassler på risbädd :) Fint de ;)

dsc05175 (MMS)

Kassler på risbädd :) Fint de ;)


De är så skönt ute! B-)

dsc05172 (MMS)

De är så skönt ute! B-)


Borett

Vi hade två presentkort ifrån Borett, så vi tyckte att vi fick väl utnyttja dom..
Har varit därnere och kollat ett par gånger, men nu när de har flyttat till nya lokaler så va de ännu bättre : )
Så vi lyckades med andra ord hitta lite..

Nyckelskåp 99:-
Torso 89:- / styck
Brödkorg 69:-
Kärlek/Home skylt 129:-/79:-

Får se när vi ska fixa upp detta..
Ska ut och gå en runda med Johanna och Macke ska träna.. : )


Nu ska vi ner en sväng på stan och se om v...

Nu ska vi ner en sväng på stan och se om vi hittar nåt på Borett :)


Mina rosor håller i sig än :)

dsc05113 (MMS)

Mina rosor håller i sig än :)


Sleeping dog

Hehe, denna vovven va för söt..
Snacka om att springa i sömne ; )


Älsklingen står och lagar mat,pannbiff m l...

dsc05154 (MMS)

Älsklingen står och lagar mat,pannbiff m lök och brunsås :-) Och jag sitter och tittar på Top Model ;) Hehe


Sigge tyckte jag skulle gå napp... ;)

Sigge tyckte jag skulle ha napp... ;)


Har varit hos Jossan och Sigge en sväng :)

dsc05141 (MMS)

Har varit hos Jossan och Sigge en sväng :)


Soligt och skönt är de.. Äntligen är våren...

dsc05118 (MMS)

Soligt och skönt är de.. Äntligen är våren här! B-)


Hyrt film: "Jennifers body" och go

Kolla varifrån!

Hyrt film: "Jennifers body" och godis ;) Mys :)


Nellie myser me matte.. :)

Kolla varifrån!

Nellie myser me matte Fridis :)


De blev grillat idag me, fast hemm

0-4e5c1faf926061b886b317f0489a7ca0.png

Kolla varifrån!

De blev grillat idag me, fast hemma hos Macke S idag :) Guttans! :)


Fotboll och tom grillad korv B-) F

12d27165f6a691f15db9ec49f7fb59d2.png

Kolla varifrån!

Fotboll och tom grillad korv B-) Fina grejer de ;)


Riktigt trött och sleten på jobbet

Kolla varifrån!

Riktigt trött och sleten på jobbet idag... Vaken sen 6 imorse.... Jippi... ;)


Jodå, så att.... Haha B-)

Kolla varifrån!

Jodå, så att.... Haha B-)


Precis ätit grillat... Såå gott!!

22b42fcae5b5682445b3c29c75fb9fc5.png

Kolla varifrån!

Precis ätit grillat... Såå gott!! :-D


Johanna byter däck... Me lösnaglar

2c4418853aebef61c99b9a85cc12620a.png

Kolla varifrån!

Johanna byter däck... Me lösnaglar.... ;)


Nu kör vi mot landet och grillar :

Kolla varifrån!

Nu kör vi mot landet och grillar :) Har gjort hemmagjord potatissallad... Yummie :)


Vi har haft fredagsmys hemma hos m

Kolla varifrån!

Vi har haft fredagsmys hemma hos mamma och pappa.. :) Snart dags och åka hem.. Jobb väntar imorrn....


Everybody´s staring



Ja, vem hade inte stirrat efter denna människa, hehe ; )


En liten tur ut, eller ja slänga s

Kolla varifrån!

En liten tur ut, eller ja slänga sopor och handla :)


Morgonkaffet sitter fint :)

Kolla varifrån!

Morgonkaffet sitter fint :)


Något försenat

Kom ju på att jag har inte lagt upp en enda bild ifrån helgen när vi va i Helsingborg hos Martin och Pernilla...
Ok, anledningen kan va att de bara blev ca 10 bilder och de bilderna är väl inte de roligaste...
Men men, ska slänga upp dom ändå..
Bättre sent än aldrig, wiihoo ; )



Sista bilden är när vi vaknat dan efter, eller ja som ni ser så är "vaken" kanke inte de första ordet som kommer till er i huvudet när ni ser mig där nej...
Välidgt roligt hade vi iaf! : D


Oh yeah, I löve this ; )


Titta va jag fick av min älskling

3ebd630ee0c51341932a04bf799923c0.png

Kolla varifrån!

Titta va jag fick av min älskling när jag kom hem...


Och så va de dags för personalmöte

Kolla varifrån!

Och så va de dags att köra till jobbet för personalmöte :)


The short second life of Bree Tanner



Boken Fridis tipsade eller berättade om för Emelie, Pernilla och mig...
Ska den läsas?
Bajsar björnarna i skogen eller, haha ; )

Och tjejer, en liten bild me, de kan vi väl ta med...
Vet att ni inte blir missnöjda direkt ; )

30 juni, längtar vi dit?!?!
OH JA!!! : D



Precis varit på fotboll, nu väntar

Kolla varifrån!

Precis varit på fotboll, nu väntar soffan, godis och mys :)


Ok, de ser kanske inte supergott u

0-58281b495f3a10c2b24b89a79f71d9a5.png

Kolla varifrån!

Ok, de ser kanske inte supergott ut här, men juice och rostemackor är ju så gott!! :-D


Ner på stan och luncha me mamma oc

Kolla varifrån!

Ner på stan och luncha me mamma och syster.. :)


Mys framför Falk me min älskling..

0-7c8f03fffbab137a9cb0b72b606f3967.png

Kolla varifrån!

Mys framför Falk me min älskling.. :)


Dags och gå in :-D

156ce25f6740a305e218188d09c5cdcc.png

Kolla varifrån!

Dags och gå in :-D


Jodå, så att ;)

20384ebfe133430ed044e6f8bd3fae5e.png

Kolla varifrån!

Jodå, så att ;)


På väg mot Helsingborg :) Killarna

35183b51bb6424ffdcde793f70b8333e.png

Kolla varifrån!

På väg mot Helsingborg :) Killarna ska kolla fotboll och vi ska shoppa på Väla, sen blir de lite party ikväll ;)


Påskis godis :)

60515a529ae6891ce2187bb4b1065d54.png

Kolla varifrån!

Påskis godis :)


Fläskfilé och potatisgratäng framf

0-52520f0b9f61fa51fd13c92a8bf7b6a4.png

Kolla varifrån!

Fläskfilé och potatisgratäng framför Så ska det låta :)


Nu är de tänt i brasan och vi ska

Kolla varifrån!

Nu är de tänt i brasan och vi ska äta lite grillad korv.. :)


Årets första glass! :)

Kolla varifrån!

Årets första kulglass! Ifrån Tre Toppar :)


Åker en sväng och äter glass me br

Kolla varifrån!

Åker en sväng och äter glass me bror och svägerska ;)


Ronja Rövardotter


Tittade på Ronja Rövardotter imorse..
Slog på barnkanalen, hehe, och tittade i nån halvtimme..
Fin och nostalgisk start på dagen.. : D


RSS 2.0