And so the Lion fell in love with the Lamb



Lite Twilight feber....

Emelies favoritscen och citat dessutom..


Nu har vi fixat pass till oss och jag tänk...

dsc06910 (MMS)

Nu har vi fixat pass till oss och jag tänkte passa på att lapa lite sol när de är så fint och man är ledig B-) Sista augusti idag... Helt galet va tiden går snabbt... :)


Beautiful sight

Hitta denna bilden, om hösten  kunde göra att de ser ut så här så kommer jag inte klaga på den : )

Lugn och fin..

För det känns faktiskt som att hösten är på väg nu...

 

Har känslan idag, den kom innan..
Om känslan stämmer kommer det komma en fin sak idag : ) hihi ♥


Sitter på jobbet, känner mig lite halv dö ...

dsc06894 (MMS)

Sitter på jobbet, känner mig lite halv dö idag me, fast mycket bättre :) Snart, snart ska jag hem och krypa upp på soffan me min fina, mysa och äta massa onyttigt ;) Mysig kväll igår med fina, fina flickor :) Säger som Fridis: Pernilla och Martin, flytta till Kristianstad! :) Ps. Idag tror jag kanske att de kan komma en bebis.. Hoppas iaf :) Ds.


Fotbollsflickorna :)

dsc06889 (MMS)

Fotbollsflickorna :)


Feeling better

Känner mig lite bättre idag..

Hostmedicinen som Fridis kom me igår gjorde iaf susen! :)

Tack igen fina Fridis! ♥

Hostan är väck, nu försöker jag samarbeta med halstabletterna..

Än så länge går de faktiskt bra..

Skulle bara ge er denna oerhört viktiga infon... ; )


Dom här, sömn, värktabletter, mat, glass o...

dsc06880 (MMS)

Dom här, sömn, värktabletter, mat, glass och mys har redan börjat göra susen :)


Lillsjukis



Ok, riktigt så illa som nallen på bilden är de inte..

Men halsen värker som bara den och jag tror nästan jag hostat halsen torr typ...

Så de blir soffan resten av dagen/kvällen under täcket..

Och snart kommer Macke också hem, wiiie ♥

 


You are my favourite part of the day





Long time eyecandy




Längesen nu, så de fick bli fyra bilder idag ; )


Jahopp, då drar jag och tränar lite då :)

dsc06869 (MMS)

Jahopp, då drar jag och tränar lite då :)


Drygt tips

Måste bara få tipsa om ett schampoo och balsam:

Aussie Miracel Moist

*
 Håret behöver inte tvättas lika ofta

* Det luktar underbart! Som godis...

Det är drygt, varar med andra ord hur lääänge som helst! : )






Ps. Bebis vill du komma ut nu? : ) Ds.


Utvilad



Har varit och lunchat me Madde idag.. : )

Och sen lide kaffe på de : )

Sov lääänge idag, eller ja till 11 ungefär, men behövde nog de..

Blev ju inte jätte mycket sömn natten mellan lördag-söndag och sen jobbet på de : )

Gött och va utvilad  nu iaf..

 


Söndags mat hos mamma och pappa :)

dsc06856 (MMS)

Söndags mat hos mamma och pappa :)


Kräftis

Igår va de Kräftskiva i Vittskövle..

Trevligt, trevligt..

Skulle dock upp och jobba klockan 7 imorse, så de blev inte mycket för min del..

Desto mer för andra ; ) hihi

Här kommer lite bildregn ifrån gårdagen : )









Over and out beaverlovers


Saturday

Dagens humör – Rätt pigg faktiskt och glad : )

Dagens mående –
Hmm, mår bra jag : )

Dagens borde göra –
Ja, man borde kanske ta och dammsuga lite, men hallå de kan man göra imorrn ; )

Dagens vill göra –
 Vill nog åka ut till stugan en liten stund och lapa lite sol B-)

Dagens ska göra –
Vi ska ner till systemet, sen ikväll ska vi på kräftskiva : )

Dagens klädsel –
Hello Kitty mjukisar(gråa) ; ) och vitt linne.. Fast detta ska jag ju dock inte ha på mig ikväll ; )

Dagens smink – Inget än så länge : )

Dagens frisyr -
Nersläppt..

Dagens längtan – Semester och soool! B-)

Dagens beroende –
Iskall päronsaft!!!! :D haha



När någon du älskar kommer hem, spring alltid och möt dem!




Sometimes it is the smallest things



Shit va loffig jag ser ut, Haha :) Men men...

dsc06827 (MMS)

Shit va loffig jag ser ut, Haha :) Men men, nu ska jag äta lite me syster :)


Så ja, då va kvällen räddad, först Twiligh...

dsc06824 (MMS)

Så ja, då va kvällen räddad, först Twilight, sen New Moon :-D


Iväg och träna lite, sen ikväll blir de Tw...

dsc06820 (MMS)

Iväg och träna lite, sen ikväll blir de Twilight ;)


In the summertime

Den här sommaren:

-Träffat nya människor? Jajamen, många nya, roliga människor : )

-Gråtit? Hmm, ja nån skvätt har de nog kommit.. Men då har de nog varit i samband med någon film..

-Skrattat tills du kissat på dig? Haha, samm svar som på ovan, haha ;D

-Tältat? Nopp..

-Varit vaken en hel natt? Ja, de har jag..

-Solat? Ja men visst B-) Så fort solen varit framme och man vrit ledig så : )                                    

-Badat? Både hav och sjö, wiihoo : )

-Haft ett förhållande? Ja, jag har ett förhållande ♥

-Gjort dig riktigt illa? Nej, inte riktigt illa.. Men lite skavsår hit och dit..

-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej : ( Men vill göra tatuering!! Nu, nu, nu!!

-Läst en bok? Oh ja, innan Eclipse läste jag alla fyra en gång till ; )

-Näckat? Eh ja, brukar man inte ta av sig innan man duschar?!? ; )

-Solat naken? Bara i solarium..

-Fått utegångsförbud? För vem? Macke? Haha, nej :D

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Många, många gånger! ♥

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej!

-Kysst någon i regnet? Ja, de har jag :)

-Kysst någon i skogen ? Räknas Oppmanna som skogen? :)
            
-Brännt dig? Haha, ja, de har jag... :) I ansiktet..

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nja, de blir ju märken efter bikinin..

-Varit utomlands? Ja, Danmark :)

-Vad kommer du sakna mest? Lediga och soliga dagar.. Inga måsten och att va ledig med älsklingen, vänner och familj!


Har haft en helt underbar sommar!!! ♥










New Moon with me?



. Titta vilken cool grej jag hitta nu när jag satt och surfade på älsklingens mobil ;) hihi

Kåldolmar me päror och sås lite sent :) Me...

dsc06816 (MMS)

Kåldolmar me päror och sås lite sent :) Men gott :)


Förväntansfullt

Måste bara säga det att nu börjar man faktiskt bli lite nervös...

Eller egentligen är de inte jag som ska va de..

Men imorrn är min brors och svägerskas bebis beräknad! ♥

Har tänkt på det idag, och man är förväntansfull, nervös, spänd och nyfiken
på lill bebis :D


Blivande föräldrar ♥


Fin bukett med presentkort ifrån älsklinge...

dsc06812 (MMS)

Fin bukett med presentkort ifrån älsklingen :) Ska tydligen vara redo och klädd vid 20, hmm undra va vi ska göra ;) Tack alla fina idag för samtal, sms mm :*


Klad hond



Titta, en klad hond!

Haha ; D


Sitter på jobbet, varm och svettig(Haha) o...

dsc06803 (MMS)

Sitter på jobbet, varm och svettig(Haha) och dricker en flabb(kopp) kaffe :)


Headache



Aj aj aj, de bunkar  och de bankar...

I mitt huvud just nu pågår ett krig...

Eller ja, de känns så..

Soffan och huvudvärkstabletterna är mina räddare idag, eller får hoppas att de räddar mig..

 

Skulle egentligen åkt till Hörby för lite mys och umgås me bror och svägerska..

Men icke, de satte denna skallebank stop för... : (


In i hjärtat



"Jag älskar dig idag i morgon och för alltid !
Ta in det och stoppa det i ditt hjärta =)=)"


Ibland är de inte mycket som behövs i vardagen för att man ska känna sig glad och lycklig..
Dessa
orden värmde mitt hjärta ikväll..


If you enter this world knowing you are loved

"If you enter this world knowing you are loved,
 and you leave this world knowing the same,
 then everything that happens in between can be dealt with"





Ring, ring



Denna underbara människa ringde mig innan ikväll ♥

Efter att ha sovit lite på soffan kanske jag ska ta och ringa upp : )

Snart ringer de i din lur, Tessa


De ser kanske inte mycket ut för världen, ...

dsc06781 (MMS)

De ser kanske inte mycket ut för världen, men oj va gott de är :) Nypäror och hönsfrikassé :)


Sitter på jobbet och väntar ut tiden.. Mås...

dsc06765 (MMS)

Sitter på jobbet och väntar ut tiden.. Måste få tillbaka dygnsrytmen igen efter semestern :) Är trött... Zzz... :)


Arg

Är irriterad och arg!!

Efter att ha varit inne och tränat så kommer jag ut och ska ta på mig mina skor..

Tror ni att dom stod där?!?!

Så jag hoppas att du som går runt i mina röda converse är jäkligt stolt över dom!

Det är jag som betalt dom åt dig!!!


Semestern är slut och jobbet har börjat.. ...

dsc06747 (MMS)

Semestern är slut och jobbet har börjat.. Därför börjar vi me träningen idag me :)


Njuter av de sista semester timmarna med ä...

dsc06745 (MMS)

Njuter av de sista semester timmarna med älsklingen i soffan under täcket me godis och film :) Tack alla för en galet rolig och lyckad grisfest igår! Den kommer man leva på länge, länge! :-D


Happiness is something to love , something to do , and something to hope for

Ångest

Snart
är semestern slut....

Men först kör vi en grisfest på de ikväll ; )

Kommer bli riktigt bra hoppas jag..

Här kommer lite bilder ifrån veckan:


Riktigt härlig och underbar  dag i Göteborg hade vi ♥

I tisdags va vi på cirkus me Tobbe och Madde



Sen gick vi hem till Tobbe och drack lite och hade de trevligt..



I torsdags va vi på räkfrossa me Hans, Vicki, Jossan och Andreas..
Mycket gott och trevligt! :D

Over and out beaverlovers


Torsdagens godis



Eyecandy ; )


Här befinner jag och älsklingen oss ikväll...

dsc06704 (MMS)

Här befinner jag och älsklingen oss ikväll :) Klarblå himmel, strålande sol och vi har haft en kanon dag B-)