In the summertime

Den här sommaren:

-Träffat nya människor? Jajamen, många nya, roliga människor : )

-Gråtit? Hmm, ja nån skvätt har de nog kommit.. Men då har de nog varit i samband med någon film..

-Skrattat tills du kissat på dig? Haha, samm svar som på ovan, haha ;D

-Tältat? Nopp..

-Varit vaken en hel natt? Ja, de har jag..

-Solat? Ja men visst B-) Så fort solen varit framme och man vrit ledig så : )                                    

-Badat? Både hav och sjö, wiihoo : )

-Haft ett förhållande? Ja, jag har ett förhållande ♥

-Gjort dig riktigt illa? Nej, inte riktigt illa.. Men lite skavsår hit och dit..

-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej : ( Men vill göra tatuering!! Nu, nu, nu!!

-Läst en bok? Oh ja, innan Eclipse läste jag alla fyra en gång till ; )

-Näckat? Eh ja, brukar man inte ta av sig innan man duschar?!? ; )

-Solat naken? Bara i solarium..

-Fått utegångsförbud? För vem? Macke? Haha, nej :D

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Många, många gånger! ♥

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej!

-Kysst någon i regnet? Ja, de har jag :)

-Kysst någon i skogen ? Räknas Oppmanna som skogen? :)
            
-Brännt dig? Haha, ja, de har jag... :) I ansiktet..

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nja, de blir ju märken efter bikinin..

-Varit utomlands? Ja, Danmark :)

-Vad kommer du sakna mest? Lediga och soliga dagar.. Inga måsten och att va ledig med älsklingen, vänner och familj!


Har haft en helt underbar sommar!!! ♥










Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh, vilken ångest man får nu när sommaren är över... :(

2010-08-18 @ 19:02:37
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

Nej, Fis de va inte ångest de skulle va me de här inlägget : ) Tänk vilken fin och underbar sommar vi har haft istället :D <3

2010-08-18 @ 20:00:16
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet, men sommaren bara försvann helt plötsligt...

2010-08-18 @ 20:47:40
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis

Sommarminnen är det finaste som finns =)

2010-08-18 @ 22:26:01
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback