Wear earmuffs cause cold isn´t cool

Jaha, kanske ska ge en liten uppdatering härifrån ja..
Är fortfarande inte bra..
Har varit sjuk sen i tisdags nu.... *boring*

De känns som att de inte riktigt vill släppa ordentligt..
Har haft feber, värk, hosta, halsont, huvudvärk, ont i bihålorna...
Ja, ni fattar att de jag varit dålig ; )

Vill ge en stor bauta stjärna till mina fina jobbarkompisar som ställer upp och är så otroligt snälla! ♥

Nu ska jag förflytta mig ut till soffan, sjunka ner och kolla tv..
Inget ansträngande här inte, vill ju va fit for fight på jobbet på måndag :D



Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Sara Li

Haha beaverlovers var det ja... :-) Har man earmuffs blir det ju som en bäver på varje öra!!! Måste kolla om det finns bruna... :-D Skönt att du är på benen igen! Kram

2010-12-22 @ 22:26:41
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback