Flabb kaffe



Lagom sleten va?!? ; D
Bjuder vi på(idag igen....)

Sitter här och glor igenom lite bloggar me en flabb kaffe i näven, nästan samma aktivitet som Johanna igår, om man läste hennes status,vilket då jag gjorde som ni kanske förstår..
Rena grekiskan för en del nu kanske om vad jag skriver? :D haha
Typ för Hans, min kära bror, som inte har en facebook (OMG, are you for real?!?!) haha ; )
Nej då...

Tänkte sortera lite tvätt, slänga på mig kläder och sen iväg till jobbet..
Där väntar personalmöte och det viktigaste av allt: FIKA!!!

Over and out beaverlovers

Ha en kanon dag!
De är fint väder ute..


Kommentarer
Postat av: Hans

Mackes glajjor eller.. Status=Drottningbäver

2010-01-14 @ 12:12:33
Postat av: Gunn!

Vilken bäverlook Gunne! Dvs: Dirty beaver in das kitty glajs;)

2010-01-14 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback