Glansiga

Ah, va sleto jag är idag..
Fortf förkyld, eller ännu mer förkyld rättare sagt...
Buhu, inte nu när vi ska åka snart!!!! ((VILL INTE))
Lite feber och halsont på de ja, så kan vi ju säg att man mår lite sådär ja..
Men men, de är fyra dagar tills vi åker så de ska nog gå bra.. : )

Här har ni lill sleto, jag då med andra ord : )

Älslingen kom precis hem, eller ja han kom för en halvtimme sen, orkade bara inte skriva de först men nu har jag skrivit mer än dubbelt vad jag hade behövt...
Är jag svamlig?
Måste va febern, hrmmm...

Tog en bild innan förresten där man ser hur glansiga mina ögon är..
Och mamma brukar säga att när man har glansiga ögon så mår man inte riktigt bra..
Eller va de så?

Ja, de är som dom är glansiga..
Så lite sjuk är jag nog allt.. hehe


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ensam min vän...

Snörvel snörvel

=(

2010-01-25 @ 18:45:44
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Hans

Stackare! Hur skalillsyrran nu kunna smaka på livets nektar och fara ner i plastpåse utför pisterna!?

2010-01-26 @ 07:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback