Listoman

Hur gammal är du om 5 år?
27...

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Macke..

Hur lång är du
169 cm

Vilken är den senaste filmen du har sett?
Nån film me Ashton Kutcher och Michelle Pfeiffer..

Vem ringde du senast?
Tessan..

Vem ringde dig senast?
Pappa..

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Bra, de blev 2 filmwer å go mat. Dags för sängen här oxå, trött som fan :)"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, men smsa är ju skönt ibland..

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta..

vilken ögonfärg har du?
Blå-gröna..

vart tror du att du befinner dig om tio år?
I Sverige, frhoppningsvis i hus me man och barn.. : )

vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår när va va på fest, mycket skumt folk.. haha

hur stor är din säng?
180*200

har du stationär eller bärbar dator?
Både och har vi..

sover du med eller utan kläder på dig?
Utan..

Hur många landskap har du bott i?
1..

Vilka städer har du bott i?
Hjärsås och Kristianstad.. (ja, jag vet att Hjärsås inte räknas som stad... ; )

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor, tror jag..

Är du social?
Ja, för de mesta tycker jag nog de..

Vilken är din favoriträtt?
Mammas mat..

Vad dricker du till frukost?
Kaffe eller oboy..

Sover du på någon särskild sida?
Vi har ju varsin sida i sängen, men oftast bredder jag ut mig på halva sängen, haha.. Stackars Macke..

Kan du spela poker?
Ja, lite smått iaf..

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Tror faktiskt inte de..

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja..

Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET!! : )

Vad spenderar du helst pengar på?
Hemmet, mat och kläder..

Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Många... Top Model, Gossip Girl mm...

Sover du med gosedjur?
Räknas Macke?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej Heidi, Hjärsås räknas definitivt inte som en stad...! =)

2010-01-17 @ 12:25:34
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis

Var det på riktigt Heidi =)

2010-01-17 @ 14:18:09
Postat av: Emelie

Sötnöt...

2010-01-17 @ 14:59:50
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

Frida: Vet fortf inte om de va på riktigt.... Haha, helt sjukt.. :-D Emelie: Min lilla sötnöt, Hjärsås: bonnahåla ;)

2010-01-17 @ 15:52:35
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Hans

Hjärsås by night! A big yes yes. Hjärsås har 220 hushåll = Big City. he he

2010-01-18 @ 11:46:54
Postat av: Mamma

Det gläder modershjärtat att du har min mat som favorit!!! Tack stumpan!



Mamma

2010-01-18 @ 12:54:01
Postat av: Mamma

Hej stumpan!

Tack för utmärkelsen att din favorätt är mammas mat!!!



Modern

2010-01-18 @ 12:57:14
Postat av: Fridis

Jag blir glad över att du och jag är vänner ! Jag tackar han där uppe för att du och Macke träffades ! Så jag fick lära känna daj ! ME LIKE !

2010-01-19 @ 18:01:58
Postat av: Emelie

Du menar han på tredje våningen som alltid hälsar?

=)

2010-01-20 @ 22:18:34
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis

Ja han =) Som bor där du vet på lasarettsboulevarden =)

2010-01-20 @ 23:32:12
Postat av: Heidi

Blir så glad av er finingar! Snart vet jag en till som bor på Lasarettsboulevarden... ;) Emelie, dregla på onsdag... Tar me egen haklapp... Haha ;)

2010-01-20 @ 23:55:37
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback