Sleeeeepppp

 
Jaha, såhär ser då jag ut när jag sover tydligen, haha
Förstår att ni sitter och beundrar nu och tycker detta är dagens största händelse..
Moahaha

Sitter här me kaffe koppen i handen, Melissa Horn i bakgrunden och mobilen pep precis till..
De va från Macke, han ville bara tala om att han älskar mig över allt annat... *smälter*
Kanske är lite fjortis eller 22-ig som skriver de här, men oj så kär jag är!!! Wiiie!!!!

Sen så hugger de till lite i magen när jag tänker på att de bara är två dagar kvar tills Tessa åker....
Hur ska de gå, hur klarar man sig utan gåsen igen?
Men denna gången så har man ett datum för när hemfärden är iaf!!! :D

Nehe, om man kanske ska städa ut julen nu(nej, jag har faktiskt jobbat heka helgen och inte orkat!!)
Haha, men de får väl göras nu, måste bara orka ta tag i de..

På lördag, ja då blir de fest..
Skulle egentligen varit hos Emelie, men hon fick ändrade planer ; )
Lilla hjärtat, hon svävar på moln nu! <3

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Gunne

Man blir så otroligt glad utav att se dig må så bra. Världens lyckligaste tjej...och det ska man få skryta med! <3

2010-01-19 @ 08:54:37
Postat av: Heidi

Glad jag blir att du skriver så gumman! <3

2010-01-19 @ 08:56:27
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback