Tisdag



Min älskling är så fiin!
Har varit febrig och händgig ikväll, så jag har blivit ompysslad...
Får ju finnas lite fördelar me och va sjuk, haha ; )
Macke gjorde världens godaste tonfisksallad innan och efter de åkte de fram glass me chokladsås..
"De är bra när man sjuk, snutt..."
De va älsklingens hälsokur mot att må dåligt, hehe ; )

En sak som är mindre rolig, är att Tessa snart åker, bara drygt en vecka.... : (
Dum som man är så sitter man och plågar sig me och lyssna på massa "Tessa" låtar...
Men de ska nog gå bra, gåsen is the shit!! ; )

Nu ska jag återvända till soffan och krypa under täcket och Mackes arm...
Tussinuss så mysigt då  ; P hehe


Btw, Emelie detta förtjänar du mitt älskade fis hjärta!
Kärlek i massor till dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen har du blivit kass gumman:(. Blä... hoppas du piggnar till efter mackelimuck medicinen:) KRYA PÅ DIG!

2010-01-12 @ 21:52:53
Postat av: Fridis :- )

Söta Heidi - Njut av din Mackemedicin och bli frisk snart !!! = ) På lördag ses vi o det gillar jag lika mycket som det nya lovematchning paret =)

2010-01-12 @ 21:56:16
Postat av: Therese Kjellsson

JAG KOMMER SAKNA GÅSAKNYTET OTROLIGT MYCKET<3

2010-01-13 @ 01:33:12
Postat av: Hans

Love is in the air.. Eller någon annan odör.. he he

2010-01-13 @ 07:41:47
Postat av: Emelie

Åh vad gott det hade varit med glass!

Du är så söt mitt hjärta...

Älskar dig!

2010-01-13 @ 17:04:34
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback