Solskyddsfaktor

Ah, nu har man varit ledig i två dagar..
Och de fick bli stranden idag, efter lite moln och så där så kom den: SOLEN!!! :D


Macke köpte solskyddsfaktor till mig igår, brukar ju bränna näsan, jodå...
Ville inte ha nån klumpig flaska(haha) så han köpte de här "armbandet" : )
Dagens onödigt vetande ; )

Ikväll har iaf Johänna varit här och druckit kaffe..
Hon hade med sig kaffe på termos, eftersom vi aldrig får tummarna ur till att köpa ny kaffebryggare...
Haha, så här får man ta med sig kaffe ; )
Hon hade även med sig body lotion och duschkräm till mig : )

Kanske en hint om att jag borde duscha.....
Haha, skoja bara ; )
Tack sötis ♥

Nehe, inta soffan och kolla New Moon nu kanske..
Bojkottar VM ikväll, men tror att Holland tar de ikväll..
Experten har ju talat nu, haha ; D

Min utsikt ifrån soffan : )

Saknar min snurvel, eller älskling menar jag...
Allt är tomt och konstigt utan honom intill mig ♥

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hade gärna gjort dig sällskap till new moon :)

2010-07-06 @ 22:29:32
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Frida

jag såg med new moon igår plus då eclipse fast då utan text..

2010-07-07 @ 10:02:29
URL: http://friddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback