Vacation

Semester!!!
Min
semester börjar idag och varar 3 veckor framöver : )

Wiiihooo!!
Och jag börjar den med att åka på stranddate me Fridis och Nelson..

Ska försöka bli lite ändring på de här bloggandet, försöka iaf..
När jag inte pressar på stranden, haha ; )

Lite bilder har jag faktiskt..
I torsdags så va vi borta hos Emelie och Macke och grillade och kollade film..
Älskar deras innergård, den är riktigt mysig!



I fredags va de fest me jobbet, mycket trevligt : )



Sen i lördags va de fest me Tessa bl a..
Jättekul hade vi! : )

Igår blev de Immeln, me sol och bad..


Sådär ja, de va de lilla jag hade att bjuda på idag ; )


Over and out beaverlovers



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ser ut som en liten lurig bäver!

2010-07-19 @ 14:53:36
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis

=))))



Om jag glömmer Nelson damp ryck idag så tok gillade jag våran stranddejt =)



Hon orkade inte ens hoppa ur bilen - fick dra ut henne och nu har hon däckat på toa =)



I like Heidi <3

2010-07-19 @ 16:32:29
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

En söt liten lurig bäver isåfall, Emelie : )



Dagens stranddate va riktigt fin och skön : ) Nelson är en så pass fin och väluppfostrad vovsing så hennes rop kunde vi stå ut me : ) Frågan är: Är Nelson eller vi tröttast efter denna dag? haha : )



I like Fridis <3

2010-07-19 @ 16:41:53
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback