Beautiful day I may say

Måndag idag, och de har varit en fin och bra dag : )

Fick sms av Vicki imorse om att hon va på väg till Åhus och de va fint väder
och Heidi va ledig : )
Så vi lekte me vattenpistoler me Sigge och njöt av solen(så länge den va framme...)
Sen va de dags för lunch nere på Strand..


Vi tog en kaffe på stan och njöt av solen B-)


Sen va de dags för en liten klipp av håret, de va ju inte en dag för sent, haha ;D


Johanna kom och åt jordgubbar, drack kaffe och snacka : )
Mycket trevligt :D

Sen så har jag förresten fyllt på oljan på bilen ikväll(de va inte en dag försent kan jag be att få meddela!)

Så de har varit fullt ös, svettig tös men oj vilken fin måndag de har varit : )
Sol(ok kanske lite regn me då...) och fina människor..

DAgen avslutas på bästa sätt, kall saft(haha) lasagne, VM på fotboll och min älskling som har sina armar runt mig...

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter hel mysigt =)

2010-06-22 @ 09:45:40
URL: http://friddaaa.blogg.se/
Postat av: Hansel

Vicki und Heidi= Klede klad Hest?

2010-06-22 @ 13:45:03
Postat av: Fridis

åååå vad mysigt =) Är du ledig i morn eller torsdag ??? jag vill äta glass med dig !!

2010-06-22 @ 19:05:59
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback