Anyway the thing is what I really mean, this is a list

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.20, så dags jag gick upp igår..

Hur många resväskor äger du? 2..

Använder du flip-flops? På sommaren ja..

Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi för de mesta..

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, kan va roligt att stå bakom och va me.. : )

Vilken var den senaste filmen du såg? New Moon.....

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, de har väl hänt, speciellt i tonåren... ; )

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Melissa Horn..

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? MICHAEL JACKSON

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men de kan jag ju inte skriva här heller ; )


Vad åt du till middag senast? Kinamat som vi beställde igår... ; )

Använder du huvtröjor? Ibland hemma..

Kan du vissla? Nja, knappt... hehe

Vem var den senaste som ringde dig? Johanna..

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg och dalbana : )

Tittade du på tecknat när du var liten? Jajemen, tecknat är de bästa, wiihoo ; D


Hur många syskon har du? Två fina storasyskon..

Är du blyg inför det motsatta könet? Nja, de tycker jag väl inte..

Vilken film kan du alla replikerna till? Gladiator, Lejonkungen och nästan Twilight, haha..

Läser du för skojs skull? Ja, just nu läser jag Elsas mode..

Pratar du några andra språk? Engelska och något lite på tyska..

Diskar du din egen disk? Ja, antingen jag eller Macke..

Har du gråtit offentligt? Japp..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En tatuering... ; )

Kan du kasta macka? Nej, inte direkt..

Vad har du med dig in på bion? Biosällskap ; )

Vad har du för väder? Just nu är de lite grått, men inget regn iaf..

Gillar du att flyga? Gjorde innan, men har blivit lite flygrädd...

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor..

Vilken är din favoritdrink? Hot shot(är ju egentligen en shot...)

Vilken är din mammas hemstad? Göteborg..

Din pappas hemstad? Karlskrona..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 timmar..


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? De hände väl ja... haha

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, de gör jag ej..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23....

Vad var det senaste du åt? Yoghurt me mussli, yummi : )

Gillar du senap? Ja, det är gott till korv och vissa rätter..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA, de vill jag göra!! : D

Äger du en digitalkamera? Javisst..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Den senaste jag vet säkert som fick mig att gråta var Så länge vi båda andas..

Vad är du allergisk mot? Har en släng av laktosintolerans..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Har Macke redan slängt gipset?

2010-03-27 @ 18:56:06
Postat av: Heidi

Nej mamma, detta är en gammal bild, från augusti tror jag.. : )

2010-03-28 @ 13:01:11
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback