Take it or read it

Ok, nu kommer ni tänka: "Ah nej, inte nu igen?!?!"
Men ni har nog börjat förstå att jag älskar och fylla i listor och blogga om, höhö ; )
Så här är en till jag hitta:

Namn: Heidi Karlsson
Längd: 169 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond
Bästa låten? Alla Michael Jacksons låtar ; )
Är du redo för Beach 2010? Är man någonsin redo för beachen? haha ; ) Jo, men jag är rätt nöjd..
Vad vill du ha just nu? Sommar, sol och iskall öl i handen tack!
Är du nöjd med ditt utseende? Vissa dagar...
är du nöjd med ditt hår? Nja, önskar de va längre, men jag har iaf hår.. : D


Vilka shampoon använder du: Nivea(Color protection)
Vilka parfymer använder du:  Jessica Simpson-Funny Love..
Vad är du rädd för: Ormar och mörker....
Vad har du gjort idag: Begravning, Burlöv center, påskpyntat, McDonalds och tv mys!!!
Snyggaste kändisen? Robert Pattinson......


Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar jobba ; )
Använder du hårspray: Mycket sällan..
Kan du stå på händer: Om jag får stå mot en vägg, haha : )
Favorit serie: Vampire diaries..
Håkan Hellström eller the Ark: Hellström..
Salt eller socker: Både och..
Gillar du kethup: Jajemen..
Är du glad nu: Javisst, men aningen trött..
Var du glad igår: Absolut : )
En dålig egenskap hos dig: Temperamentet...
En bra egenskap hos dej: De kan inte jag svara på... ; )
Känner du någon som jobbar på sjukhus:  Storasyster..
Göteborg är: Min mammas födelsestad ; )
Mer värt än guld: Familjen och vännerna!
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland..
Antal Ärr du har på kroppen: De är nog några stycken, men jag har inte räknat.. haha : D






Kommentarer
Postat av: o&l

Det är bra med listor, då lär man känna dig mycket bättre :)!

2010-03-30 @ 00:02:47
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback