Party in öh... Kristianstad ; )

Fest igår, och de va riktigt roligt..
Vi glömde bort att tiden ställs fram en timme så vi tyckte de va jätte elaka vakter som inte ville släppa in oss vid halv 2(klockan va ju halv 3...) haha ; )
Aja, vi hade kul iaf..
Mår finfint idag, ingen huvudvärk ens..
Ska dra mig bort till Bajonetten me Emelie och äta smörgåstårta strax.. Mums ; )
Macke har litta huevärk så han stannar framför tvn... höhö ; )

Lite bildregn kanske?





Just inatt klockan 03:26 tyckte jag att jag ville föreviga denna...
Så här något vackert att vila ögonen på... haha

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Fridis

Jag missade ett dunder party ser jag =) I love pictures !!! Sjukt bra foto =)

2010-03-28 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback