Puerto Rico

De kanske är dags och lägga upp lite bilder ifrån vår sol resa B-)

De har jag ju missat, eller rättare sagt inte haft ork, hehe ; )

Vi hade iaf en underbar vecka i Puerto Rico..


Utsikt ifrån balkongen : )



Macke tyckte det liknade en tumme, jag tyckte de liknade en snopp, haha :D




Denna bjuder jag på, haha.. Skulle spana in min bränna...
Min hörna ; )







Som sagt, helt underbar och fantastisk vecka!
Vi glömde ta kort de sista dagarna bara, haha : )
Plus att vi inte tog så roliga kort, mest ifrån stranden och på varandra..
Men det va de vi gjorde där, va med varandra och solade typ! Wiiie ♥

Ha en fortsatt kanon lördag och helg!

Over and out beaverlovers


Kommentarer
Postat av: Frida

Ser helt fantastiskt ut. Bara ni njöt. Längtar till bi åker nu med =). var på canarie öarna var ni ?

2010-11-06 @ 12:52:12
URL: http://www.nogg.se/fridaaa
Postat av: Anonym

Ser helt jäkla underbart ut <3

2010-11-07 @ 15:30:56
Postat av: fridis

jag som skrev förra =)

2010-11-07 @ 15:31:44
Postat av: Yaya

Gud vilka mysiga bilder! Fin du är gumman!

2010-11-12 @ 00:20:59
URL: http://yaya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback