Öronont

Har ont i öronen och känner mig lite sådär..

Men men, med lite nässpray, huvudvärktablett och en promenad med Emelie och Rulle så går de nog över tror jag : D

Sen blir det mys ikväll med hjärtat ♥

De ringde idag och sa att jag fått tjänstenÖnnegården..
Det lutar starkt åt att jag tar den..

Mer i lön och den tjänsten jag har nu kommer kanske rent av att gå ut som en så kallad pool tjänst(man blir isåfall inringd till olika kök varje dag...)

Så hej och hå, nu blir det kanske ett annat kök : )


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då är vi två som har ont i öronen :( buhu! Åh skoj med nytt jobb?! :D Mer i lön tackar man ju inte nej till direkt :) KRAMIS!

2010-09-14 @ 16:15:34
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Fridis

Mer i lön är ju så klart det bästa !

Är det samma procent ? Vi måste ses så du kan uppdatera mig =) Love

2010-09-14 @ 21:32:51
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback