Summer of 2011

Den här sommaren:

-Träffat nya människor? Några nya människor har de blivit ja :)

-Gråtit? Hmm, ja nån skvätt har de nog kommit.. Men de mesta har varit att jag skrattat så mycket så jag gråtit faktiskt :D

-Skrattat tills du kissat på dig? Kissa på sig är ju kanske lite to much (för mycket på svenska;), men skrattat så jag knappt kunnat hålla mig har jag nog gjort, haha :D

-Tältat? Jajamen, i ett stort tält me massa fina människor på midsommar :)

-Varit vaken en hel natt? Yes, de har jag :)

               -Solat? Ja, de lilla som gått och sola, så har man passat på..                    

-Badat? Har badat i havet, men inget alls i sjö...

-Haft ett förhållande? Ja, jag har ett förhållande ♥

-Gjort dig riktigt illa? Nej, fått nåt skrapsår eller blåmärke, men inget illa :)

-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Inga alls :( Men vet hur nästa tatuering kommer se ut :)

-Läst en bok? Håller på och läser Eclipse en tredje gång.... Hehe

-Näckat? Ja, de har jag, men bara hemma, haha :D

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Dom orden säger jag bara om jag menar det, så ja! ♥

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej!!

-Kysst någon i regnet? Ja, de har jag :)

-Kysst någon i skogen ? Räknas Vittskövle som skogen? :)
            

-Brännt dig?
Haha, ja, de har jag... :) I ansiktet som vanligt :)


-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
Nja, blir ju alltid märken efter bikinin, de lilla som man kunnat få en bränna av :)

-Varit utomlands? Danmark har de blivit :)

-Vad kommer du sakna mest? Att detta har varit om möjligt en ännu bättre sommar än förra året, och då ska de tilläggas att förra året va nåt alldeles extra, så denna sommaren kommer jag må bra av och le åt när jag tänker på och ser tillbaka på! :D ♥












 


 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Underbara bilder och en underbar sommar :)

2011-08-25 @ 21:20:18
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Mammi

Jättehärliga minnen man får av bilderna! Gutt med SOMMAR!

2011-08-26 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback