Vittskövle vann alla sina matcher i Kamrat...

2011-12-29_21_01 (MMS)

Vittskövle vann alla sina matcher i Kamratcupen och vann sin grupp :-D Mycke fotboll denna veckan, men de är ju skitkul! :-D


Vittskövle-Ovesholm ikväll i alliansen, gi...

2011-12-28_20_59 (MMS)

Vittskövle-Ovesholm ikväll i alliansen, givetvis är vi på plats :-)


Lunch och shopping me Cissi på stan :-)

2011-12-27_11_38 (MMS)

Lunch och shopping me Cissi på stan :-)


Gött sätt att avsluta annandagen på, med h...

2011-12-26_18_01 (MMS)

Gött sätt att avsluta annandagen på, med handboll och go mat sen :-)


Vi har visst varit snälla i år ;-)

2011-12-23_20_52 (MMS)

Vi har visst varit snälla i år ;-)


Julhälsning :D

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!


En liten jul hälsnings video med mig, Emelie, Pernilla, Cissi och Tessa :D

Haha ♥

Städat lite, så nu åker jag till storebror...

2011-12-20_10_46 (MMS)

Städat lite, så nu åker jag till storebror och lill snuffis en sväng :-)


Bra början på veckan me alliansen me Johan...

2011-12-19_20_46 (MMS)

Bra början på veckan me alliansen me Johanna och pojkarna :-)


Fjärde adventsljuset tänt, OC maraton, lus...

2011-12-18_21_45 (MMS)

Fjärde adventsljuset tänt, OC maraton, lussekatter och glögg, fint avslut på denna jobb helgen :-)


Glöggmys och middag i Färlöv hos Mackes ma...

2011-12-17_18_16 (MMS)

Glöggmys och middag i Färlöv hos Mackes mamma :-)


In my ♥



Bild på oss från i lördags :D

Två av de finaste jag vet ♥


Har varit på mysiga Teapot me mamma efter ...

2011-12-14_16_48 (MMS)

Har varit på mysiga Teapot me mamma efter jobbet och fikat :-)


Man kan aldrig få nog , haha ;-)

2011-12-13_21_09 (MMS)

Man kan aldrig få nog , haha ;-)


Twilight



Imorrn visas Twilight på kanal 5 :)

Bara så ni vet, hehe....

Man tröttnar aldrig.....



Ätit supergo middag hos mamma och pappa ik...

2011-12-11_21_49 (MMS)

Ätit supergo middag hos mamma och pappa ikväll.. Hade en riktigt rolig kväll igår också, me de bästa vännerna! :-) Nu är de 3 advents mys och film som gäller :-)


Brunch me mina fina flickor :-)

2011-12-10_12_10 (MMS)

Brunch me mina fina flickor :-)


Julpyssel, Idol final och julklappslek med...

2011-12-09_20_31 (MMS)

Julpyssel, Idol final och julklappslek med världens bästa jobbarkompisar :-)


Kvällsmaten i magen, hostmedicin i strupen...

2011-12-08_19_04 (MMS)

Kvällsmaten i magen, hostmedicin i strupen och lussekatt me glögg till Sons of Anarchy :-) Fina och mysiga torsdag kväll :-)


Whisky voice and husky

Och så trodde jag att jag va mycket bättre, ja till och med helt bra....

Har hostat som en gnu och låter som en whisky fantast på rösten idag..

Det lilla jag vågar prata, för rösten är inte riktigt med mig..

Och de lilla den är med mig låter som sagt som en whisky provare med en touch av dregel i halsen....

Tung och sleten i kroppen va de me ja, kan ju bero på den lilla sömnen som jag fått inatt....


Sådärja, nu har jag klagat färdigt!
Känns inte bättre, men liksom så att ni tycker lite synd om mig kanske.. : )


För att avsluta detta inlägget lite roligare eller gulligare så lägger jag upp ett par bilder på kanske de sötaste voffsing valipsarna! ♥ : )



Husky valpar


Andra advents ljuset är tänt och jag mår ä...

2011-12-04_21_23 (MMS)

Andra advents ljuset är tänt och jag mår äntligen bättre, mycket bättre :-)


RSS 2.0