One list

Var är din mobiltelefon? I vardagsrummet tror jag..
Var är din andra hälft? Han tränar..
Ditt hår? Nyduschat med självfall : )
Din mamma? Är världens bästa mamma ♥
Din pappa? Är världens bästa pappa ♥
Det bästa du vet? Min familj och mina vänner ♥
Din dröm inatt? Höhö, de ska vi nog inte skriva om här ; )
Rummet du är i? Sovrummet..
Vad vill du vara om 5 år? Mamma till världens bästa människas barn, alltså Macke ♥
Var var du igår kväll? Först på hockey, sen på bio..
Var växte du upp? Hjärsås..
Det senaste du gjorde? Värmde lite kvällsmat..
Dina kläder? Vitt ribbat linne, röda Hello Kitty shorts..
Din tv? 46 tum..
Ditt/dina husdjur? Dammråttorna?
Ditt humör? Lugn och avslappnad..
Din bil? Är inte min bästa vän just nu :P Men de är en Ford..
Något du inte har på dig? Kalsonger..
Favoritaffär? H&M..
Din sommar? Är efterlängtad och jag hoppas på en lika bra sommar som förra året!
Älskar någon? Många!!!!
När skrattade du senast? Tidigare idag.. :D
När grät du senast? När Hans och Vicki sa ja till varandra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback