Verkar som att Mackes Chili con Carne va u...

dsc07731 (MMS)

Verkar som att Mackes Chili con Carne va uppskattad :) Riktigt gott!


Lite färdkost i backen :)

dsc07730 (MMS)

Lite färdkost i backen :)


Fint väder i backarna B-)

dsc07726 (MMS)

Fint väder i backarna B-)


Dags att ge sig ut mot backarna :)

dsc07718 (MMS)

Dags att ge sig ut mot backarna :)


Macke snodde min Hello Kitty filt och öppn...

dsc07717 (MMS)

Macke snodde min Hello Kitty filt och öppnade en öl, Haha :-D


Macke köpte en tandborste till mig :) De k...

dsc07712 (MMS)

Macke köpte en tandborste till mig :) De kommer bli ett rent nöjd att tandborsta tänderna m :)


Sushi lunch me mamma :)

dsc07705 (MMS)

Sushi lunch me mamma :)


För Kärlekens Skull

Satt och rotade lite bland bilder...
Måste bara upp me dom, de värmer lite sådär extra i hjärtat när jag ser dom och vilka fina minnen de har ♥







Onsdagslista


Kanske lite tråkigt med listor, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. : )
Så därför blir de en lista till ; )


JAG

1. Vad heter du?
Heidi
2. Vilket stjärntecken är du? Ett Lejon :D
3. Vilken årgång är du? 87
4. Vart bor du? Kristianstad
5. Bott utomlands? Nopp
6. Vad vill du bli när du blir äldre? Ännu äldre ;D


UTSEENDE

1. Hur lång är du? 170 cm.
2. Hårfärg och frisyr? Blont och axellångt(när jag inte har löshår : )
3. Ögonfärg? Blå-gröna.
4. Skostorlek? 39
5. Glasögon? Yes, när jag kör och kollar på tv :)
6. Gar du några piercingar/tatueringar? Fem tatueringar och hål i öronen.


FAVORITER
1. Filmer? Gladiator, Lejonkungen, Twilight, New Moon, Eclipse.
2. Årstider? Sommar!!!! :D
3. Djur? Hund..
4. Färg? Svart, tror jag..
5. Parfym? Just nu, Cat Deluxe..
6. Tv-program? The Vampire Diaries


KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Nu i vinter är det antingen min Canada Goose eller skinnjackan med pälskrage..
2. Vad använder du just nu för skor? Uggs eller boots..
3. Favoritfärg på kläder? Svart.
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sommarkläder ; )
5. Favoritaffärer? Ja, de får väl bli H&M, ett säkert kort för det mesta : )
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hmm, de är olika....

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Inget..
b) Jobbväska just nu? Kalender, plånbok, läppglans(tror där är 3...), nycklar till jobbet, örhängen, hårband, huvudvärkstabletter.
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som ovan : )
2. Vilket land kommer du i från? Sverige..
3. Vad köpte du senast? Tvättmedel..
4. Har du nåt husdjur? Nej..
5. Vad bor du i? Lägenhet..

GREJER
1. Plånbok:
Svart med Michael Jackson på..
2. Tandborste: Lila..
3. Smycken: Ett halsband med ett hjärta format som en nyckel just nu..
4. Solglasögon: Hmm, några stycken, där nog de flesta är sönder, hehe
5. Underkläder: Eh ja : )
6. Nagellack: Nej, inte för tillfället..

Over and out beaverlovers


Mätta,belåtna kollar vi film, skönt avslut...

dsc07704 (MMS)

Mätta,belåtna kollar vi film, skönt avslut på denna helgen :)


Nybakade scones, ägg och MTV, mysig söndag...

dsc07702 (MMS)

Nybakade scones, ägg och MTV, mysig söndagsmorgon :)


Lugn lördagskväll hos Mackes pappa :) Skön...

dsc07699 (MMS)

Lugn lördagskväll hos Mackes pappa :) Skönt och mysigt :)


11.18.11


Macke och lill sessan :)

dsc07691 (MMS)

Macke och lill sessan :)


Pizza och Let's dance hos mamma och pappa,...

dsc07689 (MMS)

Pizza och Let's dance hos mamma och pappa, mysigt :)


Star Wars

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!



Älskar en del av dessa klippen man kan sätta ihop själv..

I denna är det jag, Emelie, Tessa och Pernilla..

:D


Blivit bjuden på riktigt god wok hos Emeli...

dsc07687 (MMS)

Blivit bjuden på riktigt god wok hos Emelie, lite Twilight på de och nu Halv åtta hos mig :)


Har haft Johänna här ikväll :) Liten prats...

dsc07663 (MMS)

Har haft Johänna här ikväll :) Liten pratstund me Tessa, wiiie :) Nu medan Macke är på träning så passar jag på och kollar på vampyrer ;)


Renesmee & Jacob

Vi som läst "Twilight" böckerna och är frälsta i dom och filmerna vet vad denna bild ska föreställa..
Visst är den magiskt fin?


Träna?

Hittade en lista och anledningar till varför man ska träna..
Ifall man vill ha massa anledningar att träna ; )

♥Bättre humör
♥Stärker immunförsvaret
♥Längre liv
♥Minskar antalet förkylningar & ökad ork
♥Förbättrar kroppshålningen
♥God sömn
♥Minskad stress
♥Stärker hjärtat och gör det större
♥Hjälper dig att minska i vikt
♥Underlättar rök och alkohol avväjning
♥Förhöjer sexuell lust och njutning
♥Bättre självförtroende
♥Förbättrar sömnkvalitén
♥Minskar risken för cancer, hjärtinfarkt & högt blodtryck
♥Mer energi


OC maraton, fint sådär en tisdag kväll :)

dsc07682 (MMS)

OC maraton, fint sådär en tisdag kväll :)


Can You Feel It

Dagens humör - Happy : )
Dagens mående - Träningsvärk ggr ja jag vet inte, men annars är de på topp! : )
Dagens borde - Hmm, kanske städa lite? Men jag är ju ledig imorrn me så ; )
Dagens frisyr - Fläta..
Dagens kläder - Svarta mjukisar och svart topp till : )
Dagens smink -  Osminkad : )
Dagens planer - Träna, gå en runda med Fridis och krusörat(om jag hinner), sen blir det mys i soffan med ♥at
Dagens materiella vill ha - Skulle vilja ha en tv i sovrummet, haha : )
Dagens fundering - Undrar om de finns tvättid nästa vecka? haha :D
Dagens beroende - Kaffe!!!
Dagens tråkigaste - Att vara ledig när ingen annan är de... Sen så blir det alltid massa måsten och grejer att göra framåt kvällen ändå...
Dagens längtan - Våååår!!! B-) Och till den 1 April, för då flyttar Hans, Vicki och lill sessan till Kristianstad! ♥
Dagens låt - Can You Feel It - Jackson 5

 


Red Riding Hood



Who´s afraid of the big bad wolf?

Samma regissör som till Twilight.. : )


Handbollskväll hos Tobbe, som lagt beslag ...

dsc07679 (MMS)

Handbollskväll hos Tobbe, som lagt beslag på mina glasögon :)


Sleto

Är galet sleten efter dagens träningpass : )
Men de är en riktigt skön känsla! :D
Roligt har vi dessutom, Jennie och jag :D

Blir kanske lite handboll borta hos Tobbe ikväll..
Macke skulle dit en sväng och undra om jag skulle me, så ja varför inte..
Intresserblocket framme nu va? ; )


Idag har jag förresten gått ifrån vindögd pungråtta

 
till Barbie



Obs! Ovanstående är internt ifrån jobbet, men väldigt roligt, haha!! :D

Over and out beaverlovers


16 Januari 2011

16 Januari 2011

Dopdagen för
Leego-Enella Hanna Robin Gyllenbrodd

Det va ett mycket fint, mysigt och bra dop, får jag lov och säg..
Va rättså nervös när jag skulle läsa upp dikten för Leego, men det gick bra ♥

Här kommer lite bilder ifrån dagen:











Fadderbrevet vi fick efteråt ♥

Tack för en fin och härlig dopdag! ♥


Dags för oss och köra till Hörby för dop a...

dsc07673 (MMS)

Dags för oss och köra till Hörby för dop av lillsessan :)


De syns vem som har mest saker i vårt badr...

dsc07672 (MMS)

De syns vem som har mest saker i vårt badrumsskåp ;)


I´ll love you more with every breath

Idag ska jul sakerna ner..
Vi ahr dragit på de, Macke har börjat lite : )

De blir mys för resten av dagen/kvällen efter de ♥

Imorrn är de dags för dop, för underbara lilla Leego..
Är lite nervös faktiskt, ska ju läsa dikt bl a, men med en liten fusklapp så löser de sig ; )



Over and out beaverlovers


Water for Elephants



Premiär 15 April..

Denna ska definitivt ses!


Sista delen av "Svärdet & Spiran".. En av ...

dsc07666 (MMS)

Sista delen av "Svärdet & Spiran".. En av de bästa serierna jag sett på riktigt länge! :)


Sista delen av "Svärdet & Spiran".. En av ...

dsc07666 (MMS)

Sista delen av "Svärdet & Spiran".. En av de bästa serierna jag sett på riktigt länge! :)


Breaking Dawn: Honeymoon



En bild ifrån Breaking Dawn.....

Hakklapp rekommenderas ; )


Vi kör ett träningspass till :) Märktes ig...

dsc07654 (MMS)

Vi kör ett träningspass till :) Märktes igår att de va några veckor sen man flåsade rundor me Jennie :)


Årets första träningspass ska avverkas :)

dsc07650 (MMS)

Årets första träningspass ska avverkas :)


När jag tittar ser jag Dig, när jag blundar ser jag oss


7 januari-Emelies dag



Idag är ingen vanlig dag, för det är Emelies födelsedag!


Syster försöker hitta sin inre katt.... Eh...

dsc07636 (MMS)

Syster försöker hitta sin inre katt.... Eh, jodå... Haha :-D


Ner på stan med storasyster och äta lite :)

dsc07630 (MMS)

Ner på stan med storasyster och äta lite :)


Årets första....lista

VEM

Vem är i rummet med dig?
Är ensam..
Vem fick du senaste sms av? Mamma : )
Vem tänker du på nu? Min Macke ♥
Vem pratade du senast i telefon med? Emelie, vi la precis på : )
Vem önskar du var med dig nu? Ja, förutom Macke så mina vänner eller familj : )


VAR

Var är din mobiltelefon?
Den ligger brevid mig ; )
Var handlar du mest? Vi handlar nästan alltid på Maxi..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den köpte jag på H&M..
Var åkte du senast bil? Igår när vi körde till alliansen... hehe

VAD

Vad åt du senast?
Två mackor till mitt kaffe..
Vad är din favorit färg? Olika för varje gång jag får frågan. Men för att reta Bön, så säger jag rosa.
Vilken film såg du senast? Under Toscanas sol i söndags på tv..
Vad hör du just nu? Musik ifrån hörlurarna : )

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat på en bio? Ja men visst har jag de :D
Sovit naken? Yes yes..
Kört över hastighetengränsen? De har hänt några gånger ja....
Dansat framför en spegel? Typ dagligen : )
Fått hicka? Finns det någon som inte fått hicka nångång egentligen?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, har ni aldrig åkt taxi eller? ; )
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, när man va yngre va man "förälskad" var och varannan vecka ju : )
Älskar eller saknar någon nu? Både älskar och saknar många just nu!




Inte så svårt och lista ut vad vi tänkte ä...

dsc07624 (MMS)

Inte så svårt och lista ut vad vi tänkte äta ikväll ;) Haft en super mysig eftermiddag hos mamma och pappa, med en promenad, handlat, ätit mammas goda mat och fika :)


Myskväll står på schemat :)

dsc07622 (MMS)

Myskväll står på schemat :)


Största ögonblicket

Fick frågan igår om vad som va det största ögonblicket under 2010 för mig..
I stort sett hela 2010 va ett galet fint och underbart år!

Men mitt svar på fraågan va lätt....
Det största och mest fantastiska ögonblicket va när jag fick se min brors dotter för första gången på BB..
De va magiskt! ♥