Kanske en lista?

Nej, nu ska jag också ta och göra en lista : )

En sån där man skriver något med en ny kategori för varje dag..

Emelie har ju kört på en 30 dagars lista, som är jätte rolig och läsa varje dag :D

Men jag är lite för lat för att göra en så lång lista redan, så jag hittade en som är för 10 dagar, så den börjar vi me, wiihoo :D 

Börjar imorrn ; )

Dag 1: Tio saker du vill göra innan du dör

Dag 2: Nio saker om dig själv

Dag 3: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Dag 4: Sju saker du ofta tänker på

Dag 5: Sex män du tycker är ursnygga

Dag 6: Fem saker du skulle vilja göra

Dag 7: Fyra avtändande saker

Dag 8: Tre tändande saker

Dag 9: Två favoritlåtar

Dag 10: En bekännelse



Kommentarer
Postat av: emelie

Det här ser jag fram emot!

2011-03-10 @ 16:08:33
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback