Ett år

Idag är det exakt ett år sen jag bytte jobb och började på Önnegården..

De va ett rätt jobbigt beslut för stunden att byta, men om jag hade vetat hur bra jag skulle trivas eller må där så hade jag inte tvekat en sekund!

Mina jobbarkompisar är de bästa som finns!
Och vi är en riktigt bra blandning och funkar kanon ihop!

Så här ett år senare kan jag med handen på ♥ säga att jag har de bästa jobbarkompisarna som finns, fast de märktes med en gång att dom va de :D



Försök att fånga dagen - om framtiden vet vi ingenting


Kommentarer
Postat av: Sara Li

Gulle dig! I like you a lot! Jätteglad att du finns hos oss! Kram Sara

2011-10-01 @ 14:54:09
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Milla

Du e för go du. kram

2011-10-03 @ 22:45:18
Postat av: milo

Snart lönesamtal,,,,,,,,,,,he,he. Kanske lite ökning. Vi trivs med dig också. Vissa dagar när det är solosång, graaaaaaaaaaaa, bäääääääääää och svinatyska hela dagen så vill man byta bort dig, men vilja o göra är två skilda saken o du stannar hos oss med alla dina gester och läten....kram

2011-10-04 @ 21:25:15
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: milo

Ha,ha du e för go. Vissa dagar önskar man att det är öppet köp på dig, det är de dagarna det är graaaaaaaaa, bäääääääääää, solosång och svinatyska hela dagen. Men innerst inne är dina gester och läten en del av dig och vi trivs tillsammans. kram

2011-10-04 @ 21:28:27
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback