15 September 2011

Vad ångrar du i livet (om något)?
Vissa val har man väl funderat över i efterhand, men ångrar inget, mina val har gjort mig till och tagit mig dit där jag är idag, och jag är galet lycklig! ♥ (djupt svar, haha ;)



Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

De som känns bekvämt, blir nog mycket koftor, mina nya favoritbyxor, boots, halsdukar, leggings mm :)



Har du någon oanad talang?

Inte vad jag vet? :D



Vad gjorde du i helgen?
Jobbade på lördagen, kollade fotboll och va på fest :D Söndagen blev de fotboll me himla fint väder och avslutades med pizza och soffhäng :D



Vad är dina tre viktigaste 2dos den här veckan?

Kolla Breaking Dawn trailern(magisk!!!), hjälpa bror och svägerska med flytt och kolla Wittskövle-Vä :D



Vad har du på dig just nu?

Little miss Naughty t-shirt och mjukis shorts..



Senaste låt du lyssnade på?
The Lonely Island-Jack Sparrow




Bästa skönhetsknep?

Va dig själv och ha på dig de du trivs bäst i! :D



Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Blandat, alltifrån halvt baggy me snygg t-shirt, till skjorta och jeans(läs: Mackes klädstil;)




Vad saknar du?

Sommaren 2011!!

how do you make a gif



Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att familj, vänner och jag får vara friska och lyckliga livet ut!




Bästa boken nånsin?

Gissa?
Just de, Twilight böckerna, utan någon som helst konkurrens!!



Vad är din största rädsla?

Förutom höjder och ormar, så ensamhet..

 



 
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Hmm, de säger jag inte ;)





Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Aston Martin V12 Vanquish, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback