Happy day

Idag är en sån där dag då man faktiskt vaknar med ett leende på läpparna! : )
Även om inte allt har gått ens väg så är det ändå svårt att hålla ett leende borta från munnen, hihi...

Finns dock en grej jag har glömt att göra, ringa Hans (min storebror.)
Läser du detta så ringer jag imorrn om det är ok? : )
Han brukar läsa så han ser det nog annars så märker du att jag ringer imorrn ; )

Ikväll har Jimmy, Cibbe och Martin varit här en sväng.
Hyrfilm blev det för ovanlighetens skull, brukar ju bli att vi laddar hem annars.
Himla bra film va det iaf!
image256
Brooklyn Rules hette filmen.
Väl sevärd får jag säga. : )

En rolig grej idag, hihi, åh va de va kul och höra.
Speciellt hur glad han va när han sa det!

Nehej, tack för mig för ikväll, hoppas ni sover gott!

image255






Återigen måndag : )

En hel vecka sen jag skrev nu?!
Hallå, det är ju på tok för mycket.
Men sen samtidigt vill jag inte bara skriva för att det ska så va.
Men men, får väl summera helgen lite kortfattat iaf då. : )

I fredags så va det pizza och öl, mycket härligt, sen gick vi vidare bort till Martin, en kompis till oss.
Dan efter va det sofflocket och en långkörare av Bonde söker fru som gällde! : ) Under kvällen åkte vi till Nymö och åt lite gott och kollade på tv. Skönt med lugna kvällar på helgerna ibland. :  )
Sen va det naturligtvis jobb dan efter för mig (söndag.)
Sen under kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och åt mycket go mat!!
Varmrökt lax, hollandaisesås och potatis! Mums, va gott det va! : )
image253
Hela dan igår kände jag mig hängig, vaknade med täppt näsa och huvudvärk, de höll tyvärr i sig i stort sett hela dan, fortfarande lite idag. Men det känns iaf bättre! : )
Och nu är jag ledig till torsdag, wiihoo!!

Får nog också ta och slå en pling till min storebror ikväll, och höra så de har kommit hem ifrån semestern och så.
De har nämligen varit på Dominikanska republiken! Är inte det minsta avundsjuk för det, nej då inte alls (fingrarna i kors bakom ryggen ; )
Hoppas iaf att de har haft det underbart, och det verkar det so att de haft, med tanke på att de tyckte det kändes som ett paradis. : )
image254
Nåt liknande sånt här har det väl sett ut... Bilder ska ses kan jag säg! : )

Ha en fortsatt bra start på veckan!

Måndag kväll

Ännu en ny vecka nu då ja. : )
Jobb igen, har i och för sig jobbat hela helgen så jag är ledig imorrn!
Skönt!

Vi va bortom Jimmy en runda ikväll, han fyller 23 idag!
image252
En säsong av That 70´s Show  fick han av oss.

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om.
Ibland kan jag gå under dan och tänka för mig själv att det här ska jag skriva om ikväll i bloggen.
Sen när jag väl sitter ner framför datan så står det still, hihi.

Hoppas alla haft en trevlig helg iaf och får en fortsatt bra vecka!

Brist på annat... Lista : )

I brist på annat så slänger jag in en lista jag hittade. : )


Hav
eller Sjö
Tv eller Dator
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller Mp3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lila
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil eller Telefon
Klänning eller Kjol
Blond eller Brunett
Lägenhet eller Hus
Vanilj eller Choklad
Ring eller Halsband
Jordgubb eller Hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift
Bil eller Buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans eller Leggings
Snowboard eller Skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Plugga eller Arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar

 



Kväll

Jaha, då har ytterliggare en helg gått undan.
Glömmer nästan bort att jag inte skrivit nu.. : )
Ska strax dra iväg och träna lite med Tessa iaf hade jag tänkt.
Hon har ju fått mig till att skriva in mig på gym nu. Himla bra det! : )

Hade det bra i fredags med Idol, trevligt sällskap och mys framför tvn med en öl, hihi. : )

En annan somnade lite tidigare...


Jobbade lite i lördags, kollade på Kasper när han spelade innebandy.
Sen under kvällen så va vi hemma hos Tessa som följdes utav utgång.
Mycket trevligt va det även om man mådde som man gjorde dan efter... blä...
Lite mysigt besök av mamma och pappa sen under söndag kväll och sen helt plötsligt så va den helgen över... : )

Ny vecka och kan inte riktigt fatta att vi är en liten bit in i december redan...
Hoppas på att det blir snö snart också! : )