1-1 än så länge... De är lite nervigt ;)

dsc06002 (MMS)

1-1 än så länge... De är lite nervigt ;)


Då drar jag och tränar :) Sen ikväll blir ...

dsc05999 (MMS)

Då drar jag och tränar :) Sen ikväll blir de till och kolla när älskling spelar match :)


Klump

Fick en klump i magen när jag nyss läste detta..
De är ju ingen nyhet, men ändå så gör de ont i en när man läser detta...
Usch och fy!

Va glad för de lilla i livet!


30 dagar




Oj oj oj, va man längtar...
Börjar bli lite tjatig nu känner jag, men hallå de är Eclipse vi pratar om ;D


Mina flickor :) Fin kväll :)

dsc05985 (MMS)

Mina flickor :) Fin kväll :)


Snälla?



Snälla, snälla, kan de inte bli den 30 juni NU!!

 


Fick bli en söt ring idag :) Men oj va myc...

dsc05954 (MMS)

Fick bli en söt ring idag :) Men oj va mycket folk de va på stan idag... :-o Så nu är vi hemma igen, under täcke i soffan framför en film, fint de :)


Vittskövle-Winnö och de har ösregnat, blix...

dsc05950 (MMS)

Vittskövle-Winnö och de har ösregnat, blixtrat och åskat....


Ner på stan och göra lite ärenden, mys hem...

dsc05935 (MMS)

Ner på stan och göra lite ärenden, mys hemma och sen Vittskövle-Winnö ikväll :) Kan nog bli spännande ;)


Dags och se på Sex and the city 2 :) Wiiho :)

dsc05931 (MMS)

Dags och se på Sex and the city 2 :) Wiiho :)


Good night


Ikväll är de dags och se Sex and the City 2 : )
Äntligen, wiihoo : )

Och nåt som är ännu bättre, ja de finns ju inget som kan mäta sig me de ; )
Det är att min älskling kommer hem!!

 


Åhus-Hanaskog idag.. Amandas pojk spelar i...

dsc05925 (MMS)

Åhus-Hanaskog idag.. Amandas pojk spelar i Åhus :) Men de är ingenting i jämförelse me kära Vittskövle som vann igår igen, 8e raka segern :) Hoppas de håller i sig.. :)


Ont...


De gör ont i mig när han inte är här...

Imorrn ikväll kommer min älskade äntligen hem!


Åker hem en sväng till Jossan och Sigge-bu...

dsc05917 (MMS)

Åker hem en sväng till Jossan och Sigge-bus :)


Saknar


"Har ett stort tomt hål i mig när jag inte är med dig...."

Fick just ett sms där dessa ord stod...
Usch, som jag saknar honom...
Nu är de bara två dagar kvar tills min älskling kommer hem!
Som jag ska pussa och mysa!!


Nu drar jag och tränar lite :)

dsc05874 (MMS)

Nu drar jag och tränar lite :)


Detta landade precis i brevlådan... Soundt...

dsc05861 (MMS)

Detta landade precis i brevlådan... Soundtrack ifrån Twilight och New Moon + plånbok me MJ på ;)


Sommar?


Sommar tänker jag på när jag rotade fram dessa bilderna....
Åh, va jag älskar när de är varmt, ljust och soligt ute!
Snälla säg att solen stannar denna gången!!
Idag är de på väg att kännas som sommar/vår...

And I löve it! ; )


Ingen vanlig dag...


Nej för de är min älskade brors födelsedag!

All kärlek och grattis till dig idag!


Jobbar helg och väntar på att klockan ska ...

dsc05846 (MMS)

Jobbar helg och väntar på att klockan ska bli fem... Då blir de hem till älskling och äta smörgåstårta :)


Tessa min gås är här! Och hon hade Kitty m...

dsc05840 (MMS)

Tessa min gås är här! Och hon hade Kitty me sig :-D


Can you see?


Kan ni se vem de är?


Givetvis ; )


Ja, ni behöver knappast gissa vem som ligg...

dsc05821 (MMS)

Ja, ni behöver knappast gissa vem som ligger sist... Men kul är de iaf :-D


Nu ska vi köra och bowla me jobbet... Får ...

dsc05814 (MMS)

Nu ska vi köra och bowla me jobbet... Får se hur länge nagellacket håller... ;) Haha


New Moon hemma hos Emelie :) Fina grejer d...

dsc05810 (MMS)

New Moon hemma hos Emelie :) Fina grejer de.. Hehe :)


Lite läsning, dricka och kakor.. Plus att ...

dsc05787 (MMS)

Lite läsning, dricka och kakor.. Plus att de nästan känns som sommarvärme emellanåt... Ja, jag ska inte klaga B-)


Kör till stugan och lapar lite sol :) Pass...

dsc05764 (MMS)

Kör till stugan och lapar lite sol :) Passa på nu ju B-) Fick underbar väckning, älskade Tessa(gåsen) ringde.. Om allt går som de ska så flyger de hem imorrn :) Wiie :)


Nu drar jag och min sledna frilla och trän...

dsc05750 (MMS)

Nu drar jag och min sledna frilla och tränar, Haha :) Ps. Idag kommer gååsen hem!! Wiiee :-D


Stackars lilla fingret... ;)

dsc05741 (MMS)

Stackars lilla fingret... ;)


Vilat på soffan framför tecknat hela dan :...

dsc05728 (MMS)

Vilat på soffan framför tecknat hela dan :) Nu kör vi till mamma och pappa och äter :)


Jodå, vi har de bra i camping livet :) Mac...

dsc05721 (MMS)

Jodå, vi har de bra i camping livet :) Macke kör ikväll, fint de ;)


Nu drar vi och grillar :)

dsc05719 (MMS)

Nu drar vi och grillar :)


Friday candy



Avslutar vi fredag kvällen me lite godis ; )


Usch, nu har tvätt påsen stått och tittat ...

dsc05703 (MMS)

Usch, nu har tvätt påsen stått och tittat på mig i ett par timmar... Kanske ska ta tag i den... :)


Robin Hood



Vill se, vill se, vill se!!!
:D


Smultron eller persilja.... De är dagens f...

dsc05697 (MMS)

Smultron eller persilja.... De är dagens fråga för oss på Ekohallens trädgårdssida... Haha :) Vuxen-varning!


48 dagar kvar



Tycker det börjar bli olidligt nu...
48 dagar kvar tills de är premiär dags...
 
Tydligen är filmen 2 timmar och 4 minuter lång...


Sött ;)

dsc05687 (MMS)

Sött ;)


What a day

KAOS på jobbet efter att ha haft strömavbrott och vi har haft fest på huset idag...
Jisses säger jag bara...
Total kaos som sagt, och jag va helt slut som människa när jag kom hem...

Min underbara Macke kommer hem, asar in mig i soffan, lindar in mig i täcke, sätter på The City och slevar upp glass, Ben & Jerry ; ), och fixar med maten..

Vissa dagar är bara blääää, och idag är en sån bajsedag..
Men de är små saker som kan göra att man vänder..


Party in Immeln :D

I lördags va vi i Immeln för Emelie och Macke hade ordnat grillfest..
Och de va super lyckat och riktigt roligt!
Hemma fester är roligast!! :D

De blev inte jätte mycket bilder med vår kamera, antagligen för att vi hade så roligt, wiihoo :D
Men här är lite iaf:







Thaian va kanske inte som piggast här som ni ser ; )

Men säger det igen, riktigt lyckat och roligt!

Over and out beaverlovers


Ja, vi har de bra ;)

dsc05686 (MMS)

Ja, vi har de bra ;)


Jaha, snart dags och åka till Immeln :) Är...

dsc05678 (MMS)

Jaha, snart dags och åka till Immeln :) Är lite rastlös, därav den vackra bilden ;) haha


Ännu en Vittskövle match.. Än så länge led...

dsc05675 (MMS)

Ännu en Vittskövle match.. Än så länge leder de me 4-0 :)


Vi har haft en mysig kväll me bl a Vampire...

dsc05671 (MMS)

Vi har haft en mysig kväll me bl a Vampire diaries och godis ikväll i Immeln :)


Iväg och träna sen en liten tur till Immel...

dsc05657 (MMS)

Iväg och träna sen en liten tur till Immeln ;)


Älsklingen kom hem me godis efter att jag ...

dsc05645 (MMS)

Älsklingen kom hem me godis efter att jag meddelat att jag MÅSTE ha de! Haha... :-D Gott :)


Kan ni gissa?


Kan ni gissa varför jag köpte detta linnet? ; )
haha


Ute och går en sväng :)

dsc05597 (MMS)

Ute och går en sväng :)


Gammal?

Har jag börjat bli gammal?

Tre tecken:

*
Sover inte länge när jag är ledig längre, går med andra ord upp vid 8-tiden...
* Brygger kaffet på spisen och tycker de är helt ok... :O (vår kaffekokare är sönder..)
* Sov inatt med strumpor på för att jag va så frusen, och Macke inte lyckades värma upp dom...



Är nog bara nojjig eller tramsig, haha ; )
Men jaja..

Förresten, en liten notis, hade Macke och jag varit med i Twilight filmerna hade Macke varit varulv (han är alltid varm) och jag hade varit vampyr (är alltid kall om händer, näsa och tår...)
En liten onödig notis jag berättade för Macke igår när vi la oss, han tittade på mig och sa att Nu ska du nog inte kolla på de där filmerna på ett tag va...

Over and out beaverlovers




Tisdagsgodis



Ja, fick vi inget måndagsgodis får de bli tisdagsgodis ; )


Tell me what you want, and you can have it



Längtar ni till den 30 juni?


New Moon cake




Så här får gärna min tårta se ut när jag fyller år.. : )
Undrar om Macke vill göra en sån till mig... hehe ; )


På fotboll idag me.. :) Går inte så bra fö...

dsc05555 (MMS)

På fotboll idag me.. :) Går inte så bra för VMA dock...


Sleten, trött och loffig är man när man är...

dsc05553 (MMS)

Sleten, trött och loffig är man när man är på jobbet och är uppe me tuppen en lördag morgon... Men men, slutar halv 2 idag :)