Shia LaBeouf

 
Ögongodis en onsdagkväll.... : )

Måndag

Dagens jag: Trött, men lycklig och glad.
Dagens wow: Att jag orkat städa och tvätta idag trots att jag är så trött. : )
Dagens mys: Att underbara Tessa va här en stund ikväll.
Dagens I like: Min underbara Jeppe.
Dagens köp: De enda jag köpt idag är en pizza, hehe... : )
Dagens nya: Hmm, en ny måndag, med andra ord ny vecka.
Dagens har på mig: Vitt spetslinne och svarta mjukisbyxor.
Dagens mat: Lax, potatis och hollandaisesås. Och pizzan sen då... ; )



Två av de bästa som finns!

Tessa och Jeppe syftade jag på då... ; )

Liten pojk i fokus

Kalas igår hos Jeppes kusin.
Mikaela fyllde 15 år! : )
Men de märks vem som är den som är i fokus hela tiden...
En liten underbar krabat vid namn Sigge.
Kan vara en av de underbaraste barnen som finns.
 Mys är vad han är! : ) hihi



Och nu tänkte jag gå och titta på The Hottie and The Nottie
innan man somnar. : )


Sov gott allihopa! : )