Mamma dagen

Det har nog inte undgått någon att det är Mors Dag idag..

För mig betyder min mamma allt, alla dagar om året..
Mamma är världens bästa mamma alla dagar på året!

Min mamma är den bästa och mest fantastiska mamma som finns!
Hon finns alltid där, hon lyssnar, hon är stark..

Med detta vill jag säga att mamma betyder allt, inte bara idag ♥


Degarna på dagarna

Detta är nåt så magiskt roligt, haha :D

Att jag missat detta, Tessa, bad mig kolla de, de här är ju ungefär min humor..

Fast mina jobbarkompisar hade nog önskat att jag inte sett de, haha ;D




Inte alls fel och bli väckt till de här :)

img_1406 (MMS)

Inte alls fel och bli väckt till de här :)


På plats i Hammenhög på fina Österlen :)

dsc08328 (MMS)

På plats i Hammenhög på fina Österlen :)


Onsdagsgodis


Huvudvärken har gått över och jag beger mi...

dsc08326 (MMS)

Huvudvärken har gått över och jag beger mig hem till Jossan en sväng :)


I have a headache

De va längesen nu..
Som jag vaknade med huvudvärk som inte går över..
Om vi bortser från en söndag(dagen efter;)

Förut kunde jag vakna var och varannan dag me huvudvärk..
Och idag har de gjort sig påmint tyvärr..

Varkens kaffe eller värktablett hjälper, så får vila och ta de lugnt helt enkelt ; )



Ingen vanlig dag



Idag fyller min käre bror 33! :D

Grattis på din dag! ♥


Små söta loppis fynd som jag fick av mammi :)

dsc08296 (MMS)

Små söta loppis fynd som jag fick av mammi :)


Mustasch-flickorna



De här två flickorna har gett sig ut på vandring ifrån Kristianstad till Skillinge..
Till förmån för Mustaschkampen!



Helt galet bra idé!



Beundrar dom och tycker de är riktigt duktiga!

Vi mötte dom när vi körde ifrån Vittskövle och tutade, hade inga pengar till bössan,
men jag har skänkt pengar genom sms som Fridis skrivit om :D

Sms:a BESEGRA 5383 "Namn" till 72988
och skänk 50:- till Hugos insamling


Det har även varit en notis i Kristianstadsbladet om deras vandring : )



Grymt duktiga och häftigt är de!
Credd till er tjejer! ♥





Lill sessan leker och hoppar på Macke :)

dsc08294 (MMS)

Lill sessan leker och hoppar på Macke :)


You gave all you had and now I am home


Lill sessan va intresserad av Mackes skor ...

dsc08290 (MMS)

Lill sessan va intresserad av Mackes skor idag ;)


Såhär roligt är de och tvätta ungefär ;)

dsc08278 (MMS)

Såhär roligt är de och tvätta ungefär ;)


Drar och tränar en sväng me fina Jennie :)

dsc08273 (MMS)

Drar och tränar en sväng me fina Jennie :)


Kollar på Gossip Girl, snart hämta mat och...

dsc08266 (MMS)

Kollar på Gossip Girl, snart hämta mat och kolla VM i hockey, kanon avslut me på denna helgen :-D Vi hade en grymt rolig kväll/natt igår ute hos Honken :)


Premier League vinnare: Manchester United!

Och så blev det precis klart vilka som vinner för 19:e gången, givetvis Manchester United!!! :D


Valborg 2011

Har snott lite bilder ifrån Pernilla som är tagna på Valborg..

Grillning, hockey, musik, fest, umgås och en utgång :D

Det sammanfattar ungefär hur kvällen såg ut :D














En lista

Älsklingsmat: Mammas mat, och stark mat!

 

Rädd för: Höjder och ormar....

 

Egenskaper: Temperamentsfull, omtänksam, rolig (tror jag iaf:) haha
 
                                                                  

Finaste: Macke

 

Behöver just nu: En kopp kaffe!!!!

 

Tacksam för: Livet, min underbara familj, mina fantastiska vänner, min helt underbara Macke, att   de är sol ute idag, att man får vara frisk, ja mycket! :D

 


Älskar att: Umgås med familj och vänner
 


Saknar: Finns inte mycket jag saknar i mitt liv just nu.. Möjligtvis att kunna gå ut i en trädgård nu när det är så fint ute :D

 

Det första på morgonen: Går upp, tar på kläder, tandborstar tänderna, fixar till de värsta, haha, sen till jobbet : )

 


Det sista på dagen: Tandborstar tänderna, kollar dörren, släcker och sen lägga sig : )

 

Husdjur: Räknas dammråttor? ; )




Robert Pattinson 25

Va ju bara tvungen och lägga upp att Robert Pattinson idag fyller 25! :D


Macke bakar pizza :) Ser ut som han aldrig...

dsc08262 (MMS)

Macke bakar pizza :) Ser ut som han aldrig gjort nåt annat, haha :-D


Johanna och jag har tillbringat större del...

dsc08250 (MMS)

Johanna och jag har tillbringat större delen av dan i Färlöv i solen B-)


Ledig dag, solen skiner och ligger ute vid...

dsc08246 (MMS)

Ledig dag, solen skiner och ligger ute vid stugan, fint de B-)


Fint avslut på helgen me vinst för United ...

dsc08243 (MMS)

Fint avslut på helgen me vinst för United och grillat hos Tobbe :)


Då va de dags för tårta :) Snygg form ;)

dsc08241 (MMS)

Då va de dags för tårta :) Snygg form ;)


Precis varit på fotboll, Vittskövle-Lunnar...

dsc08236 (MMS)

Precis varit på fotboll, Vittskövle-Lunnarp(2-2) :) Nu blir de inflyttningsfest hos Hans och Vicki :-D Blir lugnt för en annan, jobb imorrn :(


The Fast and the Furious 5



Bio ikväll med Macke ♥
Ska bli mys :D


Mitt barndomshem

Såg att huset där jag är uppvuxen ligger till salu..
Satt och kollade på bilderna..
Man blir lite nostalgisk över de om jag ska vara ärlig : )

Låter antagligen klyschigt, men jisses va glad jag är över att fått växa upp där, med en underbar uppväxt! ♥









Passar lill snuttisen :)

dsc08225 (MMS)

Passar lill snuttisen :)


Mera Breaking Dawn!








Ännu fler bilder ifrån Breaking Dawn!


El Classico, fotboll när den nästan är som...

dsc08217 (MMS)

El Classico, fotboll när den nästan är som bäst :)


Hamburgartallrik på O'learys, framför Man ...

dsc08215 (MMS)

Hamburgartallrik på O'learys, framför Man United-Arsenal :) Fin söndag :)