Tobbe han kör på guld looken :-D

dsc07362 (MMS)

Tobbe han kör på guld looken :-D


Nelson sitter och tittar efter matte som l...

dsc07345 (MMS)

Nelson sitter och tittar efter matte som lämnar bingo rad :) Ikväll blir de mys me älskling och Idol :)


En liten solig halsning

En liten, liten halsning ifran Gran Canaria..

Det ar sol, bad och lata dagar som galler, inget annat..

Vi njuter, ingen stress, inga masten och inga "ska"..

Men vi saknar er dar hemma!

Ville mest ge ett litet livstecken harifran, hihi ; )

Over and out beaverlovers ♥


Så där, då va vi incheckade och klara :) L...

dsc07320 (MMS)

Så där, då va vi incheckade och klara :) Lite frukost och sen åker vi ;)


Snart färdig packad :) Macke blev klar igå...

dsc07317 (MMS)

Snart färdig packad :) Macke blev klar igår ;) Men vi tjejer tar ju lite längre tid på oss :) De ska bli så gött! :-D


Vi har fin besök i sängen :)

dsc07309 (MMS)

Vi har fin besök i sängen :)


Städat av lägenheten, ätit frukost och kol...

dsc07305 (MMS)

Städat av lägenheten, ätit frukost och kollat tv, så nu beger vi oss ner till systemet och handlar lite inför ikväll ;)


Waka Waka

Och så va de fredag igen :D

Tiden bara springer iväg..

Idag fick jag en sån där underbart-rysande-härlig-känsla!

När vi stod inne i matsalen på jobbet så börjar de spela Waka Waka på radio och nästan hela skolmatsalen börjar sjunga och lite halvt dansa :D

Låter kanske inte så fantastiskt, men känslan när man stod där och vetskapen att de är fredag gjorde de ännu bättre, wiiihooo!!



Sätt på Waka Waka och njut av att de Fredag!!! :D


Nelson gör som sin kompis Rulle och försök...

dsc07306 (MMS)

Nelson gör som sin kompis Rulle och försöker dra hem stora stockar :)


Bajsutställning

Min kära syster tyckte att jag kanske skulle ha en utsällning av alla mina bajs bilder..

Med tanke på att jag tar kort på dom, haha :D

Här är några av dom:





Här är en liten vacker utställning..
Uppdatering kommer att komma, haha :D


My love

You give it all, give into the call
You took a chance and
You took the fall for us

You came thoughtfully, loved me faithfully
You taught me honor, you did it for me

Today you will slip away
You will wait for me my love

Now I am strong (Now I am strong)
You gave me all
You gave all you had and now I am whole

My love, leave yourself behind
Beat inside me, leave you blind
My heart, look what you can do
I am mending, I'll be with you

You took my hand added a plan
You gave me your heart
I asked you to dance with me

You loved honestly
Did what you could release
Aaaahhh oooh

I know in peace we'll go
I won't relive this loss

Now I am strong (Now I am strong)
You gave me all
You gave all you had and now I am whole

My love, beat inside me.

My love, leave yourself behind
Beat inside me, I'll be with you




Fina dagar

En mysdag har stått på schemat..

Hans, Vicki & Leego har förgyllt min lediga dag :D



Sessan fick nya skor me : )







Tack för en mysig dag underbaringar! ♥

 

Och igår va jag och Fridis ute en runda i de sköna vädret med Nelson :D
Då tog jag lite kort..
Bland annat på de här:


Bajskorven fick liksom avsluta där....


Over and out beaverlovers


Världens finaste lilla sessa ligger i soff...

dsc07285 (MMS)

Världens finaste lilla sessa ligger i soffan och myser :)


Monday candy



De är måndag och då är de dags och slänga in en bild på denna snyggingen! ;D


Vi myser i soffan framför Gossip girl me g...

dsc07279 (MMS)

Vi myser i soffan framför Gossip girl me godis :) Rätt bra avslut på denna veckan :)


Vi myser i soffan framför Gossip girl me g...

dsc07279 (MMS)

Vi myser i soffan framför Gossip girl me godis :) Rätt bra avslut på denna veckan :)


Efter att ha varit ute och gått en runda m...

dsc07266 (MMS)

Efter att ha varit ute och gått en runda me Fridis och Nelson så hängde jag me dom till Emelie och Macke som bjöd på kaffe och ljuvligt god äppelkaka :-D Nu blir de mys me älskling.. :)


Something to look at




Något snyggt och vila ögonen på så här en lördags eftermiddag....


Dricker Champis på jobbet :) Lite sådär ha...

dsc07258 (MMS)

Dricker Champis på jobbet :) Lite sådär halvt nostalgi me den drycken, Haha :)


I rymden finns inga känslor



Filmen vi såg på bio igår..

Annorlunda, men rolig och bra :D

 

Man borde gå på bio lite oftare, de är mysigt ♥


Titta vilka fina öron muffar jag skaffat t...

dsc07255 (MMS)

Titta vilka fina öron muffar jag skaffat till i höst/vinter ;)


Ner mot stan för att möta upp mamma och sy...

dsc07248 (MMS)

Ner mot stan för att möta upp mamma och syster, och kolla på bio :)


Jennie mail



Ibland är det tur att de finns mail : )

De är ju jätte roligt och få mail, speciellt när de är från en av sina gamla jobbar kompisar..

Visst ses vi på träningen, men där har vi oftast fullt upp me att hålla oss för skratt, hålla inne fisar(jag iaf...), försöka göra övningarna utan att halvt kissa på oss, haha ; )

Det jag ville komma till va att Jennie och jag försöker maila varandra lite då och då, och man hade nästan glömt att de är roligt och få mail : )


Två veckor till



Om två veckor befinner älsklingen och jag oss här ♥

Gran Canaria/Puerto Rico


Tröttis

Är en riktig tröttis nu denna veckan känner jag..
Så tycker ni att jag är lite seg eller undrar var jag tar vägen så vet ni ; )

Nytt jobb och mycket att lära sig och ta in..
Men oj va kul de är, trivs som bara den..
Alla är jättebra, snälla och roliga :D

Men jag saknar mina Fjällisar (de jag jobbade med på Fjällbacka ; ) ♥


Nu ska Macke och jag laga lite mat, sen blir de landning i soffan framför tvn ♥



Underbar bild..
Så här fint och mysigt är de och gå i skogarna vid Immeln om solen är framme B-)


Ute och går en runda, soligt och skönt B-)

dsc07236 (MMS)

Ute och går en runda, soligt och skönt B-)


Det är en tröttis som ligger i soffan ;)

dsc07234 (MMS)

Det är en tröttis som ligger i soffan ;)


Kör direkt ifrån jobbet och tränar :) Sen ...

dsc07233 (MMS)

Kör direkt ifrån jobbet och tränar :) Sen blir de lugn kväll i soffan me älskling :)


Femman nästa år

Och så va dom i div 5 nästa år!!!

Som dom har förtjänat de..

Duktiga killar!!!


På plats i Edenryd, och vi leder med 3-0 :-D

dsc07229 (MMS)

På plats i Edenryd, och vi leder med 3-0 :-D


Nu drar vi och kollar på Vittskövle B-) So...

dsc07227 (MMS)

Nu drar vi och kollar på Vittskövle B-) Som kan gå upp i femman idag :)


Nostalgi :) Bumbibjörnarna på tv :)

dsc07201 (MMS)

Nostalgi :) Bumbibjörnarna på tv :)


Ganska nyligen hemkommen efter första dan ...

dsc07194 (MMS)

Ganska nyligen hemkommen efter första dan på nya jobbet.. Och de har gått väldigt bra :) Mycket och ta in och mycket nytt man ska lära sig, men de känns som att de kommer gå bra :) Wiiie :)