Drar iväg och tränar en sväng :-)

2011-10-31_15_48 (MMS)

Drar iväg och tränar en sväng :-)


På plats me jobbet på Kristianstads teater...

2011-10-30_14_53 (MMS)

På plats me jobbet på Kristianstads teater för och se Grease :-)


Lite sen frukost på Fantasi me min älskade...

2011-10-30_11_39 (MMS)

Lite sen frukost på Fantasi me min älskade :-)


Biljetter till Breaking Dawn fixade och de...

2011-10-29_19_22 (MMS)

Biljetter till Breaking Dawn fixade och de känns underbart! :-D Och gårdagen va lyckad och rolig, vi hade så roligt här hemma att vi skippade utgång och va här halva natten :-) Lyckat som sagt :-)


Don´t take to long mrs Cullen...



Klipp ifrån smekmånaden i Breaking Dawn...
Längtar vi
eller vad? :D

Idag är det tre veckor till premiären!


Tyvärr kommer dom inte visa Breaking Dawn i Kristianstad fick jag veta idag när jag försökte boka biljetter..
Närmsta bio den kommer visas på är i Bromölla..
Vilket inte är så långt, men de verkar konstigt att de inte visar den här eftersom de visat de andra filmerna här..
Kan ju alltid hoppas att de blir ändringar! :D


In two weeks




Om två veckor åker vi hit :D

Behöver jag säga att vi längtar? B-D


Va hos storebror och lill snuffisen, hon f...

2011-10-25_13_28 (MMS)

Va hos storebror och lill snuffisen, hon fick den söta lilla mössan :-) Givetvis med Hello Kitty på, hehe :-)


Ligger uppkrypt i Mackes famn, kollat pp V...

picplz_2011-10-0 (MMS)

Ligger uppkrypt i Mackes famn, kollat pp Vampire Diaries och nu Man United. Känner att jag håller på att bli dålig.... Vill INTE!! Fast vem vill de egentligen, hehe..


Gravöl i Wittskövle me mina fina :-)

2011-10-15_20_09 (MMS)

Gravöl i Wittskövle me mina fina :-)


Ätit frukost me en bit av start elvan av W...

2011-10-15_11_03 (MMS)

Ätit frukost me en bit av start elvan av Wittskövle, strax kval :-)


Lite lyxigt att Emelie kommer hit och gör ...

2011-10-13_19_56 (MMS)

Lite lyxigt att Emelie kommer hit och gör pannkakor till oss :-)


Ätit god söndags middag hos mamma och papp...

2011-10-09_18_10 (MMS)

Ätit god söndags middag hos mamma och pappa nu är de mys i soffan med äppelkaka och vaniljsås :-)


Mys kväll me gåsafjunet :-)

2011-10-08_21_28 (MMS)

Mys kväll me gåsafjunet :-)


Inte helt dumt att killarna står i köket o...

2011-10-07_18_35 (MMS)

Inte helt dumt att killarna står i köket och vi kollar fotbollen, fin fredag kväll :-)


Rudolf gick igenom

Snacka om att jag blev eller är överlycklig att min lilla bil, även kallad Rudolf,  gick igenom besiktningen idag!! :D



Fick sån energi av att den gick igenom, haha, att de har varit fullt ös här hela dan..
Städat varenda liten hörna, diskat, plockat, tvättat, vikt tvätt, bakat, lagat mat....

Så nu sitter jag här och har ätit köttfärssoppa med hembakat olivbröd ;)

Och bara för de så slänger vi in en snyggve bild också! :D




Over and out beaverlovers ♥


De är ju faktiskt kanelbullens dag idag :-...

2011-10-04_18_37 (MMS)

De är ju faktiskt kanelbullens dag idag :-) Tvmys och bullar hos min fina Emelie :-)


På plats för och se IFK spela :-D

2011-10-05_19_02 (MMS)

På plats för och se IFK spela :-D


Dagens

Dagens humör: Glad men trött :)

Dagens mående: Lite småtrött men glad, som förra svaret, haha..

Dagens frukost: Jordgubbs smoothie och kaffe..

Dagens planer: Hem till mamma och äta, träna och sen göra så lite som möjligt ;)

Dagens ord: Tröttisglad :D

Dagens saknad: Emelie och Pernilla, längtar till vår Twilight kväll!! :D

Dagens låt: Hakuna matata :D

Dagens önskan: Att de snart är 9e november :D


Vittskövle-Kivik, med Macke brevid mig, så...

2011-10-01_12_58 (MMS)

Vittskövle-Kivik, med Macke brevid mig, så kan de gå när man får för många gula kort ;-)


Ett år

Idag är det exakt ett år sen jag bytte jobb och började på Önnegården..

De va ett rätt jobbigt beslut för stunden att byta, men om jag hade vetat hur bra jag skulle trivas eller må där så hade jag inte tvekat en sekund!

Mina jobbarkompisar är de bästa som finns!
Och vi är en riktigt bra blandning och funkar kanon ihop!

Så här ett år senare kan jag med handen på ♥ säga att jag har de bästa jobbarkompisarna som finns, fast de märktes med en gång att dom va de :D



Försök att fånga dagen - om framtiden vet vi ingenting


RSS 2.0